Marathons 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- A d r i
- Mountainbiker
Tja, keuzes keuzes.. 
persoonlijk heb ik geen probleem, want het buitenland interesseert me niet zo. En ik heb er ook geen probleem mee om elk weekend een 100+ marathon te rijden, maar mijn tempo is natuurlijk niet ZO hoog dat ik een week moet herstellen van zo'n ding.
Maar ik begrijp de frustratie, alhoewel je altijd events gaat hebben die op dezelfde datum liggen en er altijd keuzes moeten gemaakt worden.
BTW: met de Houffa marathon eind augustus / begin september is de GRG zijn plaatske in Belgie trouwens al verkocht.
Alhoewel Alain me al in 2003 mailde dat hij niet meer in September wilde organiseren, dus de Houffa heeft niks 'gepikt'
persoonlijk heb ik geen probleem, want het buitenland interesseert me niet zo. En ik heb er ook geen probleem mee om elk weekend een 100+ marathon te rijden, maar mijn tempo is natuurlijk niet ZO hoog dat ik een week moet herstellen van zo'n ding.
Maar ik begrijp de frustratie, alhoewel je altijd events gaat hebben die op dezelfde datum liggen en er altijd keuzes moeten gemaakt worden.
BTW: met de Houffa marathon eind augustus / begin september is de GRG zijn plaatske in Belgie trouwens al verkocht.
Alhoewel Alain me al in 2003 mailde dat hij niet meer in September wilde organiseren, dus de Houffa heeft niks 'gepikt'
Dat is een opsomming van al wat we tot nog toe gevonden hebben.Shorty wrote:Bataille des Ardennes valt ook een week later,waarom doen ze dat en Olne valt dan weer vroeger![]()
Is de zoenk kalender juist of is da maar voorlopig?
Als er fouten in staan, of als je nog andere marathons kent, moet je asap Phille verwittigen en de correcte gegevens doorspelen.
De wedstrijdkalender (ritten die in aanmerking komen voor het zoenk-marathonklassement) zal later opgesteld worden (december / januari).
- polarbear
- Mountainbiker
De SBM is wel degelijk op 24/07,FCB wrote:En de Swiss bike masters zou op 22/07 zijn maar dat is op ne vrijdag .
http://www.sbm-events.ch/ebe/
22/07 is o.a. Freeride.
http://www.sbm-events.ch/eurobike/