Roc d'Azur

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Indien er nog mensen zijn die naar de Roc willen gaan, maar nog geen logement hebben geregeld, we (kameraad en ik) zijn nog op zoek naar 2 man voor ginder samen een huis (voor 4 personen) te huren. Meer info: pb

Tips voor logement ginder zijn ook welkom (woensdag tot maandag) :wink:
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Wij verblijven hier al voor de 3e keer

http://www.jetair.be/autovakanties/Fran ... u-Parc.htm
:wink:
dannyvk
Mountainbiker

Post by dannyvk »

Wanneer moet je ten laatste inschrijven ben nog sterk aan het twijfelen, of ik deze ga rijden....
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

pbke
Kristof Huyck wrote:Indien er nog mensen zijn die naar de Roc willen gaan, maar nog geen logement hebben geregeld, we (kameraad en ik) zijn nog op zoek naar 2 man voor ginder samen een huis (voor 4 personen) te huren. Meer info: pb

Tips voor logement ginder zijn ook welkom (woensdag tot maandag) :wink:
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Voila, samen met menne maat ingeschreven voor de Roc Noir en de Roc 'd Azur, een goei voorbereiding op Scherpenheuvel Hapert :wink:

Nu nog een logement vinden, iemand ervaring met camping Domaine du Colombier? Ziet er in ieder geval schoon en schappelijk van prijs uit.
http://www.frejus-camping-colombier.nl/index.php
EvO@d1rk.be
Mountainbiker

Post by EvO@d1rk.be »

Ik ga me er dit jaar ook eens aan wagen. Volgende week ga ik me inschrijven voor de Mid Roc en Roc d'Azur. Gezien mijn huidig niveau lijkt me dat een mooie start :-)
Post Reply