dacht het welClaudia C. wrote:Zijn er ook prijzen voor de eerste snelle mannen en vrouwen ?
Zo 11/03/2012 Spa :: 22ste MTBtocht Spa VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Berthold
- Mountainbiker
Ja zeker prijzen voor de eerste van de chrono, man en vrouw.Claudia C. wrote:Zijn er ook prijzen voor de eerste snelle mannen en vrouwen ?
En ook nieuw vanaf dit jaar voor iedere toertochten van de Groupement Gileppe Hautes Fagnes, is er een tombola voor alle deelnemers die lid zijn ( met lidkaart )van de Groupement, met loting direct na de tocht;
Dus om deel te nemen aan de tombola moet je vooraf inschrijven op de website van de groupement, dan krijg je een lidkaart...de mensen die reeds lid van de groupement waren, hebben normaal ondertussen hun lid kaart per post gekregen.
- Berthold
- Mountainbiker
Nee sorry, ,volgens onze philosophy, de chrono is enkel voor wie tegen de klok wil rijden maar je mag wel je tempo zelf bepalenphille wrote:mag ik die 45 ook rijden zonder dat jullie de chrono erop zetten ?
Ik weet van mezelf dat ik geen hoogstaand biker ben en behoef niet met de neus op de feiten gedrukt te worden40km is net iets te weinig (denk ik)
En de rando moet zeker niet onderschat worden met 1000 hm op de 40km en wat mooie technische stuken, met wortels, stenen en alles wat er moet
-
UHT_crabsla
- Mountainbiker
- Berthold
- Mountainbiker
Jawel, de tocht is mooie toer met alles erin maar de chrono is een goeie mengsel van techniek en kracht, zeker en vast als het beetje vettig ligt, dan zullen de lopende stuken deugd doen.UHT_crabsla wrote:is de chrono lus (45km) minstens zo technisch als de 40km ?
Een te snelle start kan wel op het einde tegenvalen.