Jaargang 12 en dus 12de editie van onze TT in Bertem , ook gekend als 3-valleientocht
OPGEPAST NIEUWE DATUM: 11/03/2012
Vertrekplaats: Voetbalkantine Korbeek-dijle
Blokkenstraat - Korbeek-Dijle (om geen problemen voor parking neem je afrit Bertem E40 of komende uit deze richting , volg afpijling en parkeerwachters)
Afstanden : 30-45-60 Km
Inschrijving van 7.30 tot 10.30
Voor de 30-45 Km en betaal je 4€ (1 bevoorrading + gratis consumptie)
Inschrijving van 7.30 tot 9.30
Voor de 60 Km en betaal je 6 € (2 bevoorradingen + gratis consumptie)
*blonde & donkere Leffe van het vat
*uitgebreide bevoorrading
*uitgepijlde omloop uiteraard
*bewaakte fietsparking voor en na
*douches en kleedkamers
*afspuitstand
*pechverhelping
*EHBO
*mooie vergezichten
*nieuw parcours in en rond bertem
Hopelijk tot 11 maart
WK-MTB 'De Wringers'
http://www.wringers-bertem.be
wkdewringersbertem@gmail.com
Zo 11/03/2012 Korbeek-Dijle / Bertem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pieterdesnelste
- Mountainbiker
In welke richting wordt er gereden? Op de site zie ik de verschillende tracks, en de nummers van de bevoorradingen laten uitschijnen dat de 60Km bijna onmiddellijk splitst van de 45Km... (start richting Huldenberg voor de 60Km)
Ik ga met de huidige conditie nooit of te nimmer de 60Km overleven, maar ik zou wel graag een tijdje met mijn maten samen rijden (die de 60Km willen doen)
Ik ga met de huidige conditie nooit of te nimmer de 60Km overleven, maar ik zou wel graag een tijdje met mijn maten samen rijden (die de 60Km willen doen)
De route gaat eerst richting Huldenberg, met de klok mee dus.
Ik zou zeggen dat je dan na de 2de (grote) bevoorrading de 30km volgt, dan snij je een groot stuk van de route in Bertem af en dan kom je ongeveer uit op 50km. Dan kan je nog zien hoe de benen dan zijn.
Er zijn natuurlijk nog splitsingen in het begin van het parcours maar dit is de beste oplossing om zo lang mogelijk met uwe maten te kunnen meerijden.
Ik zou zeggen dat je dan na de 2de (grote) bevoorrading de 30km volgt, dan snij je een groot stuk van de route in Bertem af en dan kom je ongeveer uit op 50km. Dan kan je nog zien hoe de benen dan zijn.
Er zijn natuurlijk nog splitsingen in het begin van het parcours maar dit is de beste oplossing om zo lang mogelijk met uwe maten te kunnen meerijden.