Merci ,merci , merci . Dank zij jullie allen hebben we als organisatie een prachtig weekend achter de rug .
Zaterdag sloten we af op 952 deelnemers en zondag kwamen er nog eens 524 bij. We sloten dus af met bijna 1500 deelnemers.
Een duwtje in de rug voor het organiseren van deze tocht volgend jaar.
Samen met mijn 2 collega's van de organisatie ben ik supertevreden . We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met alle minpuntjes en de aangehaalde argumenten al weten we ook dat we natuurlijk niet voor iedereen goed kunnen doen .
Laat ons toe te zeggen dat , voor de 2de keer dat we een VTT inrichten , het niet slecht was , nietwaar ?
Nogmaals 1476 maal dank en hopelijk tot volgend jaar !!!!!!!!
Za 03/03/2012 Eke / Nazareth :: 2de Mountainbike VTT Eke Ba
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
hotair9810
- Mountainbiker
ben van de streek maar toch een aantal ongekende stroken gezien , voorwaar een mooie organisatie , was goed kapot op het eindeen puntje van kritiek : gelieve de moeilijkheidsgraad van het parcours iets beter aan te geven op voorhand , kan mij voorstellen dat mensen met nen kleinen van 6 jaar bij zich op sommige stroken niet veel plezier gehad hebben wnt was echt wel zwaar soms ...
Het is pas mijn 2de TT dit jaar na de 50km van vorige week in St-Gillis Waas.
Zondag iets voor 9 vertrokken voor de 65km.
Aan de seingevers en de accommodatie te zien was de organisatie voorzien om veel volk te kunnen opvangen.
Na 4km opwarming begon het echte werk met sompige veldstroken die serieus zogen. Nabij Gavere begon de echte fun met enkele klimmen en afdalingen.
Die asfaltklim was dat "De Rotse" die nog in de Ronde beklommen is?
Na de bevoorrading had ik meer klimwerk verwacht maar de route ging richting Merelbeke ipv de verwachte Zwalmstreek, beetje jammer. Er volgen wel nog genoeg leuke stukken, ook enkele zware modderstroken. De 2de bevoorrading bleef wat lang uit, zat al een tijdje droog, uiteindelijk bleek het op dezelfde locatie als de eerste te zijn. Een 10km vroeger was wel beter geweest.
Die aangekondige 500hm gingen ze toch niet halen maar de laatste 10km bevatte toch nog wat hoogtemeters en leuke stroken.
Leuke tocht, had wat meer hoogtemeters en fun verwacht maar toch genoten van het parcours!!
Super organisatie, bevoorrading, bepijling, ook dikke merci aan alle seingevers die hun zondagvmd opofferen zodat wij niet hoeven te stoppen
De 65 km bleken er, volgens mijn Sigma Rox, bijna 70 te zijn en de 500hm waren er maar 385.
Linkje naar GPS route
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tqwdbxgwobyxlqmp
Linkje naar Hoogteprofiel
http://users.telenet.be/MyPics/RoutePro ... 202012.jpg
Komen de foto's ook op de site of enkel of facebook?
Zondag iets voor 9 vertrokken voor de 65km.
Aan de seingevers en de accommodatie te zien was de organisatie voorzien om veel volk te kunnen opvangen.
Na 4km opwarming begon het echte werk met sompige veldstroken die serieus zogen. Nabij Gavere begon de echte fun met enkele klimmen en afdalingen.
Die asfaltklim was dat "De Rotse" die nog in de Ronde beklommen is?
Na de bevoorrading had ik meer klimwerk verwacht maar de route ging richting Merelbeke ipv de verwachte Zwalmstreek, beetje jammer. Er volgen wel nog genoeg leuke stukken, ook enkele zware modderstroken. De 2de bevoorrading bleef wat lang uit, zat al een tijdje droog, uiteindelijk bleek het op dezelfde locatie als de eerste te zijn. Een 10km vroeger was wel beter geweest.
Die aangekondige 500hm gingen ze toch niet halen maar de laatste 10km bevatte toch nog wat hoogtemeters en leuke stroken.
Leuke tocht, had wat meer hoogtemeters en fun verwacht maar toch genoten van het parcours!!
Super organisatie, bevoorrading, bepijling, ook dikke merci aan alle seingevers die hun zondagvmd opofferen zodat wij niet hoeven te stoppen
De 65 km bleken er, volgens mijn Sigma Rox, bijna 70 te zijn en de 500hm waren er maar 385.
Linkje naar GPS route
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=tqwdbxgwobyxlqmp
Linkje naar Hoogteprofiel
http://users.telenet.be/MyPics/RoutePro ... 202012.jpg
Komen de foto's ook op de site of enkel of facebook?
Dikke pluim voor die mannen,dit in tegenstelling tot die agent die niet uitOzz wrote:zal wel zijn, mag ook gezegd worden!plummecrosser wrote:...en nog een extra bedankje voor de seingevers langs de baan, je moet het maar zien zitten om een vrije dag op te offeren voor dit werk, bedankt seingevers, hopelijk krijgen jullie na dat prachtig werk ook zo'n lekker biertje extra.
zijn auto kwam bij het oversteken aan gevaarlijk punt binnenkomen Gavere zaterdag.Shame on you!
-
hotair9810
- Mountainbiker