Za 03/03/2012 Eke / Nazareth :: 2de Mountainbike VTT Eke Ba

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Patrick&Cédric
Mountainbiker

Post by Patrick&Cédric »

Mooi parcours, volgend jaar zeker terug... Maar dan voor de 65 km!

Bevoorrading was goed, ik weet alleen niet als ik peperkoekjes heb zien liggen... Zonee, volgend jaar zeker doen ;).

Nog een werkpuntje: Misschien bordjes zetten met: gevaarlijke afdaling. Ik heb op dat smal stukje naar beneden nogal verschoten :-D .

Voor de rest, zeker dik in orde... Alleen dat de gele bandjes voor de bevoorrading wat strakker mochten spannen... Ik kon ze gewoon over mijn hand trekken :lol: . Maar dat is muggenzifterij :roll:

Tot volgend jaar!

En voor degene die geïnteresseerd zijn in het parcours van 45 km:
http://afstandmeten.nl/index.php?id=815541

Volgens mijne garmin heb ik 195m geklommen...

BTW: weet er iemand wat diene witten bol was waar we langs reden rond km 35? (voor degene die de 45 gedaan hebben)
duiveltje75
Mountainbiker

Post by duiveltje75 »

BTW: weet er iemand wat diene witten bol was waar we langs reden rond km 35? (voor degene die de 45 gedaan hebben)[/quote]

dat is een weerstation dacht ik
Studio
Mountainbiker

Post by Studio »

duiveltje75 wrote:BTW: weet er iemand wat diene witten bol was waar we langs reden rond km 35? (voor degene die de 45 gedaan hebben)
dat is een weerstation dacht ik[/quote]

Das een radar voor het luchtverkeer van het Belgisch leger te semmerzake!
duiveltje75
Mountainbiker

Post by duiveltje75 »

Studio wrote:
duiveltje75 wrote:BTW: weet er iemand wat diene witten bol was waar we langs reden rond km 35? (voor degene die de 45 gedaan hebben)
dat is een weerstation dacht ik
Das een radar voor het luchtverkeer van het Belgisch leger te semmerzake![/quote]

aha, dan was ik ook even verkeerd ingelicht, nu weet ik ook wat dat is ;-)
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Heb bijna nooit iets mee in de achterzak alsook in den bidon,buiten een reserve-band!
Niet echt gezond,maar je leert wel te rijden zonder iets,en bij deze temperaturen is dit nog te doen!
De vetreserves worden dan waarschijnlijk goed aangesproken?
Later op het jaar bij warm weer is het wel opletten voor een hongerklop of uitdrogingsverschijnselen!
Na goed 50 km begon mijn dieseltank ook iets te sputteren,waardoor het even temporiseren was.
Goed 5 km verder konden we alweer bijtanken,laat....maar betere laat dan nooit?
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Ik heb gene moment spijt gehad dat we deze rit uitgekozen hadden om te rijden...superorganisatie,heel goed uitgepijld,bevoorrading meer dan ok,parcour was heel tof(eerste maal in deze streek dat we reden!!)met een paar nijdige klimmetjes en ook nen heel dikke DANKUWEL voor die vrijwilligers die de oversteken van banen bemanden,dat geeft inderdaad een veilig gevoel =D> =D> =D> =D> =D> !!! Volgend jaar kom ik zekers terug met hopelijk iets betere conditie dan kunnen we voor de 65km gaan!! MERCI!! :lol: :lol: :lol: :lol:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

barty wrote: 2 lekke banden ineens omdat er prikkeldraad lag bij de eerste lange onverharde strook net voor we aan de Schelde kwamen en ook reserveband bleek een scheurtje te hebben net naast ventiel :oops: ..
Heb de piekdraad ook zien liggen gelukkig kon ik dit nog ontwijken.Lag aan de rechter kant van de track :-?
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

We(de steenbakkers) hebben het ons geen seconde beklaagt dat we naar hier zijn afgezakt!!Rustige aanloopstrook van enkele kilometers om daarna mooie,leuke stukken voor de wielen te krijgen.Goede bevooradingen met vriendelijke mensen.Wie hier zijn gading niet vond... :roll: aan km 41 ne serieuze patat gekregen in de vorm van "hongerklop"!!direct 2 bars binnen gespeelt en na een tijdje aan een serieuze inhaalrace begonnen,want de andere 4 steenbakkers waren gaan vliegen!!Na 55km aangekomen aan de 2e bev. en dit mocht inderdaad ofwel een stuk vroeger ofwel voor de grootste afstand een derde bevoorading zijn!!Na de bevoorading nog een leuk stuk draaien en keren(schelde arm?)terug over de brug en het mooiste hadden we achter de kiezen.Daarna nog enkele kilometers langs de grote weg vlammen om aan 70km terug aan de sporthal te komen.Vlug douche'ke genomen en een lekkere bruine Augustijn gedronken en tevreden huiswaarts gekeerd!!Hier zien ze ons zéker en vast volgend jaar terug :bounce: :bounce: de (kleine)minpuntjes meenemen naar volgend jaar en deze rit is top!! =D> bedankt voor de organisatie en het vele werk...
dingo 8)
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

MTBSDVD83 wrote:
den mountenbiker wrote:
duiveltje75 wrote: probeer het filmpje te openen en krijg het volgende:

Deze video bevat inhoud van The Orchard Music en Acromax GmbH. Een of beide partners hebben deze wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
+1 :-?
Link zou nu moeten werken [-o<

http://www.youtube.com/watch?v=E2hxPzSuIvs
zeer mooi in elkaar gestoken :wink:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

den mountenbiker wrote:
barty wrote: 2 lekke banden ineens omdat er prikkeldraad lag bij de eerste lange onverharde strook net voor we aan de Schelde kwamen en ook reserveband bleek een scheurtje te hebben net naast ventiel :oops: ..
Heb de piekdraad ook zien liggen gelukkig kon ik dit nog ontwijken.Lag aan de rechter kant van de track :-?
heb inderdaad vastgesteld dat die aan de rechterkant lag :wink:
Post Reply