Winter MTB schoenen
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
mtb schoenen
heb mtb schoenen van northwave maar volgens mij zijn dit schoenen voor smalle voeten. welk merk voorziet in comfortable schoenen voor de brede voet? de northwave begint na een tijdje te irriteren aan mijn rechtervoet. alsof er constant een naald inzit leuk is anders zeker voor de langere tochten
- frankverrees
- Mountainbiker
gaerne
Post by frankverrees »
ok
Last edited by frankverrees on Wed 09 Mar 2005 17:30, edited 1 time in total.
- jerommeken
- Mountainbiker
Re: Gaerne polar schoenen
Post by jerommeken »
Op pagina 2 van deze topic vind je het antwoord op je vragen.frankverrees wrote:Hallo,
ik heb vandaag gaerne polar MTB winterschoenen gekocht voor 149 euro.
Is dit een goed prijs of ben ik afgezet!
Groetjes
p.s.
zijn dit trouwens goede schoenen
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Re: mtb schoenen
Sidi heeft mtb-schoenen met een bredere voet,zie site ;blackhawk wrote:heb mtb schoenen van northwave maar volgens mij zijn dit schoenen voor smalle voeten. welk merk voorziet in comfortable schoenen voor de brede voet? de northwave begint na een tijdje te irriteren aan mijn rechtervoet. alsof er constant een naald inzit leuk is anders zeker voor de langere tochten
http://www.sidisport.com/eng/cycling/ar ... D=MCDOM5ME
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Re: Gaerne polar schoenen
Post by Quadrifoglio »
Goeie prijs, goeie schoenen.jerommeken wrote:Op pagina 2 van deze topic vind je het antwoord op je vragen.frankverrees wrote:Hallo,
ik heb vandaag gaerne polar MTB winterschoenen gekocht voor 149 euro.
Is dit een goed prijs of ben ik afgezet!
Groetjes
p.s.
zijn dit trouwens goede schoenen
De zoekfunctie leert je heel wat; oa de topic over overschoenen.