Za 03/03/2012 Eke / Nazareth :: 2de Mountainbike VTT Eke Ba

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
cruella
Mountainbiker

Post by cruella »

typisch aan de streek is dat we hier op de scheiding van zand en kleigrond liggen , dus moeilijk te zeggen wat te gebruiken alhoewel ik denk dat niet zoveel mensen tussen 2 fietsen moeten kiezen
in mijn tuin hier heb ik zelfs een paar scheidingen tussen klei en zandgrond , niet echt gemakkelijk om iets in de tuin te beginnen
soit , met de actuele toestand wordt het volgens mij een deftige tocht met hier en daar een paar serieuze klevers
tot morgen voor de 65 (op mijn gemakske ...)
duiveltje75
Mountainbiker

Post by duiveltje75 »

ging er vandaag geen update van het parcours komen?
hotair9810
Mountainbiker

Post by hotair9810 »

zie aantal topics hiervoor
duiveltje75
Mountainbiker

Post by duiveltje75 »

hotair9810 wrote:zie aantal topics hiervoor
ik bedoelde eigenlijk een kaartje of dergelijke waarop de route te zien is :-D
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

hotair9810 wrote:en aan de bevoorrading de Monster truck met muziek van 9 tot 13 u.
Ook sampling aldaar
Met rock music vorig jaar :drunk:
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Net terug van de 65 (68)km. Mooie afwisselende tocht met hier en daar een vettig strookske. Was blij dat er hier en daar wat baan in zat om te recupereren. Vond wel dat de 2de bevoorrading wat laat kwam :-? , rond de 55km. Maar wel alles voldoende aanwezig. :wink:
Prima bepijlig en goede afspuitstand. Misschien de volgende keer de nadar een halve meter naar voor brengen, dan moet men met de voeten niet in het water staan.
Daarna genoten van nog een goed bierke. :-D
Kortom, heb mij niet verveeld deze voormidag. =D>
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Ook net back @ home,de 65km gereden die er ietske meer was :wink: :roll:
Tjaaaa,parcours.................veelal zelfde a la boerenslagen,dok,dokk,dokker :-? :lol: :lol:
Het enige technische stukje euh kwam op het einde met het steil naar omhoog rijden precies een dijk op.

Niet zo heel veraf van die Vlaamse Ardennen en moet dan toch eerlijk melden (niet de gemeente hé) had er iets meer van verwacht maar misschien kan de organisatie daar niets aan doen :bounce: :bounce: ben nie v/d streek.
Het was zeker een niet te onderschatten TT qua zwaarte.
% offroad ,bevoorrading, seingevers,afspuitstand,douches,biertje,bepijling.... =D> =D> =D> =D>
Komt het mij uit dan sta ik er next year terug.
Ozz
Mountainbiker

Post by Ozz »

Hier van 't zelfde, ook net thuis vd 65. Schitterend weer gehad!

Vond het ook een niet te onderschatten parcour. De boerenwegels die er 'zompig' bij lagen maakten het zwaar. Had gelukkig al wat km's in de benen dit jaar :P
Enkelle keren moeten afstappen voor modderpoelen maar cava.
Wreed goede bepijling en dito bevoorrading!

Was mijn eerste keer in Eke maar kom zeker terug (als die Red Bull chicks er zijn, lol)!

cya 8)
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

Ook 65km gereden,

mooie tocht, veel off road, zeer goede uitpijling en nog eens mooi weer erbovenop.

toch wat valse noten

- toch relatief magere bevoorrading
- 2de bevoorrading voor de 65 lag veel te laat
- en waar ik het vierkant 't schijt van krijg, afstanden die niet kloppen, waarom is 65 km afstand 69 km fietsen ?
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Geen 65 vandaag, maar 45 ...
Door val eerder deze week (met gewone fiets #-o ) veel last van linkerhand, vooral in de off-road stroken. Enkel goeie beentjes zijn dus ook niet alles ...
Tocht op zich was goed, veel bekende stukken van Gavere, Merelbeke ...
Leuke locatie met alles erop en eraan. Alleen de afspuitstand kon idd. wat beter : genoeg slangen en druk, maar als je de nadars iets dichter zet moet je met je voeten niet in het water staan.
Achteraf nog 2 hamburgers en augustijns, dus misschien meer calorieën binnen dan verbruikt :drunk:
Volgend jaar doen we een nieuwe poging.
Post Reply