Vorig jaar in Nazareth-Eke een tocht gereden, begin juni (wellicht andere organisatie), toen aangenaam verrast.
Denk dat dit hier ook wel een leuke tocht kan worden, dus komen we af voor de 65 km.
Za 03/03/2012 Eke / Nazareth :: 2de Mountainbike VTT Eke Ba
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
meester biek
- Mountainbiker
-
slakje
- Mountainbiker
- Location: stumpjumper marathon,stumpjumper 29 s works,Isaac Impact
Hallo
Heb deze vorig jaar gereden en is mij goed meegevallen,Het is zeker niet super zwaar maar toch enkele kuitenbijters.Het is een goed ritje om je MTB seizoen mee te starten.
Ik zal er helaas niet zelf bijzijn wegens herstellende van een sleutelbeenbreuk,2 gebarsten ribben een hersenschudding en nog wat kleinigheden.Zal dit weekend voor het eerst op de fiets zitten sinds half Januari. Veel succes aan de organisatie en bikers
grt
Heb deze vorig jaar gereden en is mij goed meegevallen,Het is zeker niet super zwaar maar toch enkele kuitenbijters.Het is een goed ritje om je MTB seizoen mee te starten.
Ik zal er helaas niet zelf bijzijn wegens herstellende van een sleutelbeenbreuk,2 gebarsten ribben een hersenschudding en nog wat kleinigheden.Zal dit weekend voor het eerst op de fiets zitten sinds half Januari. Veel succes aan de organisatie en bikers
grt
NuRf wrote:Ondertussen is het groepje steenbakkers aangedikt tot 5starters omstreeks 13u.
Verder kijk ik uit naar de info over hoe het parcours er momenteel bijligt, kwestie van de juiste keuze van bike te maken
ja hier is steenbakker 5
ben eigenlijk ook aan twijfelen welke fiets ga nemem de fully of de mud bike ,is dat daar in de streek niet zo dat er veel van die kerkwegels liggen of ben mis ???
- duiveltje75
- Mountainbiker
Post by duiveltje75 »
heb vandaag de groene en de blauwe lus gedaan in gavere, regelmatig bordjes tegengekomen van de organisatie in eke-nazareth en ik kan je verzekeren dat het op diverse plaatsen echt baggeren is in de modder, 2 x moeten afstappen zelfs dat er geen doorkomen aan wasafdalerke wrote:NuRf wrote:Ondertussen is het groepje steenbakkers aangedikt tot 5starters omstreeks 13u.
Verder kijk ik uit naar de info over hoe het parcours er momenteel bijligt, kwestie van de juiste keuze van bike te maken
ja hier is steenbakker 5
ben eigenlijk ook aan twijfelen welke fiets ga nemem de fully of de mud bike ,is dat daar in de streek niet zo dat er veel van die kerkwegels liggen of ben mis ???
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik twijfel niet over de bike! Ik heb er dan ook maar één hé!afdalerke wrote:NuRf wrote:Ondertussen is het groepje steenbakkers aangedikt tot 5starters omstreeks 13u.
ja hier is steenbakker 5
Deze TT nog niet gereden, maar moet altijd een keer geprobeerd worden.
-
hotair9810
- Mountainbiker
Post by hotair9810 »
Parcours deze middag volledig gereden . Inderdaad enkele pittige modderstroken die slecht liggen . Plakmodder zodat remmen vol zaten .Voor de rest ligt parcours goed berijdbaar . Tot morgen !!!!!
U kiest maar welke fiets ......
U kiest maar welke fiets ......
ik heb deze ook gereden, goeie organisatie. Parcours niet zo speciaal, beetje hetzelfde als altijd hier in de streek, gavere en merelbeke zoals gewoonlijk.
De pijltjes hangen hier dus inderdaad in bottelare zoals boven vermeld. Monstertruck ook vorig jaar gezien, maar dat spul is wel niet te drinken
De pijltjes hangen hier dus inderdaad in bottelare zoals boven vermeld. Monstertruck ook vorig jaar gezien, maar dat spul is wel niet te drinken