5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 15:28, edited 1 time in total.
JAMES
Mountainbiker

Post by JAMES »

Ik zou ook graag willen meedoen in de panne.Maar ik heb twee vragen.

1 Welke banden gebruik ik het best??

2 En hoeveel golfbrekers zijn er in het parcour??

Wie kan mij helpen. #-o
fiete R-vrouw2
Mountainbiker

Post by fiete R-vrouw2 »

geen enkele golfbreker en t'is best kan super gevaarlijk zijn!!!
zoals in oostende... ](*,)
banden :wink: shwalbe super moto banden zijn de beste strandbanden =D> =D> =D>
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

1/ 'k zou zeggen zandbanden maar 'k heb ook al gereden met semi-slick banden en dit lukt ook. Als je denkt om nog strandraces te rijden dan zijn zandbanden een goede investering. Als het de eerste maal, zou ik nog geen strandbanden aanschaffen. Kwestie van het geld niet buiten te smijten. Mijn eerste races heb ik altijd gereden met semi-slick bandjes en het lukte aardig.
2/ In De Panne zijn er geen golfbrekers.
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 15:26, edited 1 time in total.
Deef
Mountainbiker

Post by Deef »

Kan ik daar ook meedoen met mijn noppenbanden of is dat echt niet mogelijk. Ben namelijk een wegrenner die 2 maanden op het jaar met de mountainbike rijd en om nu hier ook nog extra materiaal aan te schaffen zie ik niet zitten. :(
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Weet er iemand waar ge op het strand moogt gaan rijden? Aangezien "De Panne" de eerste keer wordt, zou ik graag toch eens daarvoor op een strand gereden hebben :drunk: .
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Deef wrote:Kan ik daar ook meedoen met mijn noppenbanden of is dat echt niet mogelijk. Ben namelijk een wegrenner die 2 maanden op het jaar met de mountainbike rijd en om nu hier ook nog extra materiaal aan te schaffen zie ik niet zitten. :(
Tuurlijk, die strandbanden, da's allemaal commercie. Zoekt er uwe beste semi-slick uit of uwe meest versleten noppenband, en ge geraakt overal even goed (of even slecht) door. Voor Oostduinkerke is iets met noppen zelfs aan te raden, omdat er ook een paar stukken door de duinen tussen zitten...

Zelf zal'k waarschijnlijk mijn racing ralphs bovenhalen...
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Qube wrote:Weet er iemand waar ge op het strand moogt gaan rijden? Aangezien "De Panne" de eerste keer wordt, zou ik graag toch eens daarvoor op een strand gereden hebben :drunk: .
Heb me laten wijs maken dat tegen Oostende, aan de kant van Raversijde een aangelegd parcours ligt, wel méér in de duinen dan op het strand, naar het schijnt?!?
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Je hebt wel uitzicht op de duinen, maar voor de rest hebben we te maken met een doordeweeks aangelegd parcours in een wei dat in weze niks met MTB te maken heeft.
Post Reply