Za 03/03/2012 Eke / Nazareth :: 2de Mountainbike VTT Eke Ba
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Dingo, ik geef het je graag mee, het is ginder een prachtige streek om te biken...
Heeft iemand een idee hoe de ondergrond daar momenteel erbij ligt?
Vorige week in Dikkebus vertrokken met mijn "mudbike" en had beter mijne "dustbike" van stal gehaald.
Niet dat het kurkdroog lag toen, maar héél vuil lag het er niet bij...
Vorige week in Dikkebus vertrokken met mijn "mudbike" en had beter mijne "dustbike" van stal gehaald.
- duiveltje75
- Mountainbiker
Post by duiveltje75 »
hoe zien die pijltjes eruit? ben er gisteren ook langs gereden maar niet echt op geletcruella wrote:kan het zijn dat deze al uitgepijld is ? zie hier in Bottelare pijltjes hangen , zou wel handig zijn om van thuis te vertrekken ?
- duiveltje75
- Mountainbiker
Post by duiveltje75 »
ik zou er dan dit weekend mijn eerste vtt van maken, ik ben nog maar pas begonnen en de conditie is nog alles behalve wat het moet zijn. is dit aan te raden? ik zou dan wel voor de 30km kiezen.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
Heel gemakkelijk als je niet ver van de provinciegrens woont,je kan dan eigenlijk van 2 walletjes proeven.Ne keer west-vlaanderen,ne keer oost-vlaanderen...al enkele prachtige tt's gereden in het oosten ook,zulle!!NuRf wrote:Dingo, ik geef het je graag mee, het is ginder een prachtige streek om te biken...
dingo
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
heb laatst zondag kanten van gavere/nazareth, bottelaere etc... gereden ,ondergrond ligt er goed bij, geen modder, wel lastig rijden (zo net niet hard dus je verzakt wat , veel weerstand) . is ook meer zandgrond in die streek.NuRf wrote:Dingo, ik geef het je graag mee, het is ginder een prachtige streek om te biken...
Langs de schelde en meer naar vlaamse ardennen ligt het iets slechter, meer kleigrond, bevat nog meer water en dus modder maar al bij al nog te pruimen, geen zotte toestanden.
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Yupsies,dark dingo wrote:Heel gemakkelijk als je niet ver van de provinciegrens woont,je kan dan eigenlijk van 2 walletjes proeven.Ne keer west-vlaanderen,ne keer oost-vlaanderen...al enkele prachtige tt's gereden in het oosten ook,zulle!!NuRf wrote:Dingo, ik geef het je graag mee, het is ginder een prachtige streek om te biken...
Niet dat het kurkdroog lag toen, maar héél vuil lag het er niet bij...![]()
Hopelijk ook hier een uitdagend parcour
alé...al 2 steenbakkers aan de start!Starten om 13u?Op 't gemakske voor de 65km? greetings...
dingo
13u of net na 13u moet normaal wel lukken hoor.
Maar niet zo zot meer starten gelijk in oudenburg hé
- NuRf
- Mountainbiker
Met andere woorden, als het in de loop van de week niet te veel regent dan is de 'dustbike' de beste oplossing?rombaft wrote:heb laatst zondag kanten van gavere/nazareth, bottelaere etc... gereden ,ondergrond ligt er goed bij, geen modder, wel lastig rijden (zo net niet hard dus je verzakt wat , veel weerstand) . is ook meer zandgrond in die streek.NuRf wrote:Dingo, ik geef het je graag mee, het is ginder een prachtige streek om te biken...
Langs de schelde en meer naar vlaamse ardennen ligt het iets slechter, meer kleigrond, bevat nog meer water en dus modder maar al bij al nog te pruimen, geen zotte toestanden.