Naar analogie met het veldrit topic,
Kunnen we hier misschien onze mening geven over het wegseizoen 2012!
Wielerseizoen 2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Foxy
- Mountainbiker
Omloop Het Nieuwsblad.
Van Marcke was duidelijk de beste in koers. Z'n demarrages waren redelijk snedig en hij was ook de persoon die het meeste initiatief toonde in de omloop. Chapeau voor die jonge kerel !
Kuurne Brussel Kuurne.
Niet echt mijn favoriete koers om naar te kijken, maar er was weer geen doen aan in de massasprint. Verdiende winnaar ook hier op basis van de massasprint al vond ik dat Van Avermaet toch wel goed voor de dag kwam en wat te zeggen van de ancien Eeckhout... Chapeau!
Van Marcke was duidelijk de beste in koers. Z'n demarrages waren redelijk snedig en hij was ook de persoon die het meeste initiatief toonde in de omloop. Chapeau voor die jonge kerel !
Kuurne Brussel Kuurne.
Niet echt mijn favoriete koers om naar te kijken, maar er was weer geen doen aan in de massasprint. Verdiende winnaar ook hier op basis van de massasprint al vond ik dat Van Avermaet toch wel goed voor de dag kwam en wat te zeggen van de ancien Eeckhout... Chapeau!
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
sep van marcke man van de koers en gewonnen, top !
K B K , idd niet de mooiste koers, Cav staat er zeker terug, den "ouwe" Eeckhout, ongelooflijk... hij zag er wel nogal zwaar uit op zijn fiets en heeft de armen van een bodybuilder maar bv op de kwaremont wat het de enige die van avermaet kon volgen
K B K , idd niet de mooiste koers, Cav staat er zeker terug, den "ouwe" Eeckhout, ongelooflijk... hij zag er wel nogal zwaar uit op zijn fiets en heeft de armen van een bodybuilder maar bv op de kwaremont wat het de enige die van avermaet kon volgen
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Boonen is inderdaad iemand tegengekomen die sterker was dan hem. Heeft dit ook deels toegegeven maar tegelijkertijd uitvluchten gezocht... Tja...
Sep Vanmarcke was heeeeel sterk, daar gaan we nog veel van zien (hoop ik toch!) Den omloop was een heel schone koers.
KBK was inderdaad saai... jammer, maar dat is nu eenmaal KBK... Eeckhout stond inderdaad zwaar, had zelfs een buikske
Wel sterk om op die leeftijd mee te gaan... al gaf het peloton natuurlijk de voorsprong...
Cav staat er duidelijk weer...
Op naar de Strada volgend weekend...
Sep Vanmarcke was heeeeel sterk, daar gaan we nog veel van zien (hoop ik toch!) Den omloop was een heel schone koers.
KBK was inderdaad saai... jammer, maar dat is nu eenmaal KBK... Eeckhout stond inderdaad zwaar, had zelfs een buikske
Cav staat er duidelijk weer...
Op naar de Strada volgend weekend...
ik had Sep Vanmarcke dat horen bevestigen ook hij heeft geen bordjes gezienbuffel wrote:Sjiek van Sep Vanmarcke dat hij de omloop gewonnen heeft tegen niet de minsten!
Vond de uitleg van Boonen toch maar raar, als prof met sprintervaring van zo ver aan gaan( had de bordjes niet gezien) :s
Quickstep heeft ondertussen nu al meer gewonnen dan heel het vorige seizoen
- Rock Rider
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Morgennamiddag vanaf 14u40 op éénVintage wrote:Waar te volgen?Rock Rider wrote:morgennamiddag Strada Bianchi... Spektakel verzekerd!