LCMT 2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Emanuello wrote:Kheb nog een ander probleem , eentje dat me veel meer verveeld...
Na me in te schrijven via e-bits kreeg ik een mail met de betaalgegevens en dergelijke... Ik las op de site dat er betaald moest worden binnen 2 weken anders werd de inschrijving teniet gedaan en kwam de plaats weer vrij...
Ik doe dag erna de overschrijving zoals gevraagd, alles gecontroleerd... niets op aan te zeggen.
Nu zijn we 8 dagen verder maar heb ik nog steeds geen bericht gekregen over een bevestigen van betalen of dergelijke... Ik weet niet hoe het erbij jullie aan toe ging maar ik vond dit toch wel ietwat raar te vinden.
Kheb ondertussen al een mailtje gestuurd naar de organisatie en wacht op duidelijkheid..
Duurde dat bij sommigen onder jullie ook zolang?
staat je naam al op de deelnemerslijst?

http://www.lcmt.be/nl/deelnemerslijst.php

grt,
bip bip
KOTH
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper 2015, Trek Madone 4.7 baansloerie

Post by KOTH »

Emanuello wrote:Kheb nog een ander probleem , eentje dat me veel meer verveeld...
Na me in te schrijven via e-bits kreeg ik een mail met de betaalgegevens en dergelijke... Ik las op de site dat er betaald moest worden binnen 2 weken anders werd de inschrijving teniet gedaan en kwam de plaats weer vrij...
Ik doe dag erna de overschrijving zoals gevraagd, alles gecontroleerd... niets op aan te zeggen.
Nu zijn we 8 dagen verder maar heb ik nog steeds geen bericht gekregen over een bevestigen van betalen of dergelijke... Ik weet niet hoe het erbij jullie aan toe ging maar ik vond dit toch wel ietwat raar te vinden.
Kheb ondertussen al een mailtje gestuurd naar de organisatie en wacht op duidelijkheid..
Hallo

ik ben reeds van in december ingeschreven en heb ook nog steeds geen bevestiging gekregen. Mijn naam staat echter wel al in de deelnemerslijst. Misschien moet je daar ook eens kijken zoals eerder al aangehaald!
Greetz Steven
sander92
Mountainbiker

Post by sander92 »

heej

ik wil me ook nog graag inschrijven voor de lcmt maar
ik weet niet of je een eenpersoonskamer MOET pakken als je maar alleen bent. Ik vroeg me af of je je misschien ook alleen kunt
inschrijven en niet de optie 'eenpersoonskamer' pakt,
zodat je dan met een ander (vreemde) op een kamer ligt.
Dit is nl. iets goedkoper.

Alvast bedankt
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

ik ben ook alleen, heb me in een 4 of 5 persoonskamer ofzo gelegd.. weet het al niet meer zelfs..

wie weet lig ik alleen, maar vast niet. ik zal alles sinds kapot genoeg zijn om hopelijk geen last te hebben van snurkers :p
sander92
Mountainbiker

Post by sander92 »

4 of 5-persoonskamer??
volgens mij kon je alleen kiezen tussen 1 en 2persoons.
Of heb ik het mis?
Is het niet zo dat je bij het kiezen voor een meerpersoonskaper,
je kamergenoot moet opgeven?
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

ik heb dat niet moeten doen, nu doe je mij twijfelen dat ik wel goed ben ingeschreven int hotel :D

ik heb gewoon een kamer aangeklikt en dat was in orde.. (denk)
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

bip bip wrote:
staat je naam al op de deelnemerslijst?

http://www.lcmt.be/nl/deelnemerslijst.php

grt,
bip bip
Ja, ik sta op de deelnemerslijst en sinds ik hoor dat er hier ng mensen zijn die gn bevestiging kregen vn hun betaling , ga ik me daar verder geen zorgen meer ik maken.... Ik kom hoedanook :-D
thnx vr de response 8)
sander92
Mountainbiker

Post by sander92 »

Als ik hier aan mee doe maar geen hotelovernachtingen neem, kan ik dan wel bagage laten vervoeren? Ik was van plan ergens in houffalize op een camping te gaan staan maar dan heb ik wel kampeermateriaal nodig.
Alvast bedankt
alain
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Post by alain »

Wat zouden jullie aanraden op de LCMt : een camelback of de gewone bidon?
Waarschijnlijkis camelback nog gemakklijker om allerlei materiaal in te steken terwijl de bidon nog kan worden opgevuld in de bevoorradingen?
Is er ieand die weet of er gellekens beschikbaar zijn op de bevoorradingen?
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

alain wrote:Wat zouden jullie aanraden op de LCMt : een camelback of de gewone bidon?
Waarschijnlijkis camelback nog gemakklijker om allerlei materiaal in te steken terwijl de bidon nog kan worden opgevuld in de bevoorradingen?
Is er ieand die weet of er gellekens beschikbaar zijn op de bevoorradingen?
Hangt af van je voorkeur. Er zijn genoeg bevoorradingen om bij te tanken. Vorig jaar was het zeer warm maar ik heb nooit lege bidons gehad :-)
Post Reply