Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Ief wrote:
Supernaut wrote:
lowie wrote: En nu met zijn allen naar Spa op 11 maart ? Niet met alle 2753 tegelijk !
Voor wie op mountains zit te wachten, is deze opener van het Ardennen-seizoen al meteen een schot in de roos !
Yep , volgens mijne maat eerst het brevet en dan een TT'ke om af te sluiten .

wat leest mijn oog hier? ne dubbel...... klink interesant :-D
Ik had eerder ne saucisse in gedachten om af te sluiten =P~
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

frits motaar wrote:
lowie wrote:Dit is de allervettigste strook van het hele parcours (vanmiddag 13.00 u) :
En die zit alleen maar in de 60 en 70.
Gelukkig heeft het gisterenavond hier nog wat geregend, zodat het laatste stof is uitgedoofd ... 8)
Image
degene die dit schreef,heeft de foto toch wel een beetje gemanipuleerd denk ik,het was op die plaatsen toch wel "een beetje" vettiger hoor hij had gewoon wat verder een paar foto's moeten nemen [-X
Heb er enen tegengekomen die zich even in het beekje verfrist heeft #-o , met fiets en al erin! :(
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Feltrijer wrote:
frits motaar wrote:
lowie wrote:Dit is de allervettigste strook van het hele parcours (vanmiddag 13.00 u) :
En die zit alleen maar in de 60 en 70.
Gelukkig heeft het gisterenavond hier nog wat geregend, zodat het laatste stof is uitgedoofd ... 8)
Image
degene die dit schreef,heeft de foto toch wel een beetje gemanipuleerd denk ik,het was op die plaatsen toch wel "een beetje" vettiger hoor hij had gewoon wat verder een paar foto's moeten nemen [-X
Amaj da wa echt wel een pak vettiger daar. En die golfplaat die er lag, was waarschijnlijk wel goed bedoeld, maar levensgevaarlijk glad. Ben daar tegen een boom geknald en was nie den enigste. Voor de rest prachtige tocht en goe georganiseerd. Doe zo voort!!!

die golfplaat viel heel goed mee,(zie op de 7min30sec )je mag je stuur niet te strak vasthouden als je daar over rijd,gewoon "losjes" dan zoekt het wiel z'n eigen weg,die van de golf dus. :bounce:
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

Nu zo zijn we echte W.C.'s , hé Lowie #-o
en je kan de voldoening op onze glimlachen lezen... een prachtige en goed georganiseerde tocht met een lekkere afsluiter... dat is precies wat het volk vraagt ! :wink:
lowie wrote: Belofte maakt schuld Albert ! Hieronder zit je met je clubgenoten uit Spa te blinken.
En nu met zijn allen naar Spa op 11 maart ? Niet met alle 2753 tegelijk !
Voor wie op mountains zit te wachten, is deze opener van het Ardennen-seizoen al meteen een schot in de roos !
Image
jean-ke
Mountainbiker

Post by jean-ke »

Voor ons was ook alles tip top in orde! bedankt en tot volgend jaar!;-)
zandduivel
Mountainbiker

Post by zandduivel »

Proficiat Wezel Drivers / Buurtwerk Wezel voor u prachtige organisatie, volgend jaar zult ge de mannen van de KWB fietsclub terug aanwezig zijn. =D>
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Berthold wrote:Voor ons was het eerst bezoek in de kempen en het viel best mee.
Top organisatie en heel leuke tracks. Ik zou enkel voor meer 'mulle zand' stroken stemmen :bounce: best leuk met de grote wielen
Bedankt lowie en alle vriendelijke medewerkers, we komen volgend jaar zeker terug... Met meer waaltjes, hoop ik :wink:
Tof dat jullie ook is bij ons komen rijden, leuk gezelschap dat je meegebracht hebt trouwens :wink:
Als het weer een beetje mee wil werken zijn we zeker aanwezig in Spa. Het kriebelt in elk geval al.
@ lowie, tocht was weer is af. hadden we eigenlijk ook nie anders verwacht hé.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

joske bedankt de organisatie voor deze schitterende toer !!! Ook bedank ik de weergoden die deze keer de toer gunstig gezind waren.!!! Meer moest het niet zijn.!!! =D> =D> =D> =D> =D> Gekozen voor de 60km is dat goed bevallen. Gedoseerd aangepakt. Me niet laten gek maken in het eerste gedeelte in de speeltuin met single tracks. Voldoende overgehouden om het 2de stuk ook in een redelijk tempo te volbrengen. Terugkomende op het laatste stuk wel wat file moeten rijden maar dat vond ik geen straf.. Dit weet je ook van te voren als je hier komt fietsen dat er best wel wat volk aanwezig kan zijn.!!! Nogmaals organisatie mijn complimenten en tot de volgende keer!!!! Goeie bevoorrading; Vriendelijke helpers e.d.Bedankt mannen en vrouwen van Wezel :-D :-D :-D :-D
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

peerke1967 wrote: Tof dat jullie ook is bij ons komen rijden, leuk gezelschap dat je meegebracht hebt trouwens :wink:
Graag gedaan :-D en wat onze leuke gezelschap betreft, is zij gewoon een van onze troeven aan de inschrijvingstafel :wink:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Waar kunnen de foto's terug gevonden worden, die tijdens de eerste bevoorrading werden genomen?
Post Reply