Zo 26/02/2012 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

=D> [-o< =D> x100000

zelfs voor 20euro;zonder bevoorraading en zelfs zonder militair domein(maar liefst wel ermee) zou ik deze tocht nog rijden.

mij goe geamuseerd ik en filiep72 in het spoor van traxer vergezeld van katrien.

@pjer ...van waar kwam al da zand ,hebde gij da doen opwaaien? :P
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

spiermassa wrote:=D> [-o< =D> x100000

zelfs voor 20euro;zonder bevoorraading en zelfs zonder militair domein(maar liefst wel ermee) zou ik deze tocht nog rijden.

mij goe geamuseerd ik en filiep72 in het spoor van traxer vergezeld van katrien.

wanneer zet je de filmpjes online?
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

uncle sam wrote:Mooi weer en zeer mooi parcours maakten het een toffe zondag vm.
Echter iets te vaak was het aanschuiven op de mooie passages.
Het militair domein was op bepaalde stukjes genieten, op andere dan weer "tsjoeken" waardoor ik totaal geen zin had om te bissen.
Ik vraag me wel af wat sommige deelnemers door hun kop halen om met een stadsfiets (zonder helm) deze MTB TT te rijden.

TT worden te populair en jammergenoeg daalt het algemene bikers niveau :roll:
:lol: :lol: :lol: inderdaad , we stonden me ons grysperre treintje plots in de file in het calmeynbos ons afvragend wat er wel aan de hand zou kunnen zijn , bleek het een "hellinkje" van nen volle halve meter en een 2-tal boomwortels te zijn #-o dachten eerst op nen franse rit terecht gekomen te zijn :^o

Mo men der ons nie aan geërgerd en continue zo :-D :-D :-D rondgereden :wink:
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

KUBA wrote:
uncle sam wrote:Mooi weer en zeer mooi parcours maakten het een toffe zondag vm.
Het militair domein was op bepaalde stukjes genieten, op andere dan weer "tsjoeken" waardoor ik totaal geen zin had om te bissen.
Ik vraag me wel af wat sommige deelnemers door hun kop halen om met een stadsfiets (zonder helm) deze MTB TT te rijden.

:lol: :lol: :lol: inderdaad , we stonden me ons grysperre treintje plots in de file in het calmeynbos ons afvragend wat er wel aan de hand zou kunnen zijn , bleek het een "hellinkje" van nen volle halve meter en een 2-tal boomwortels te zijn #-o dachten eerst op nen franse rit terecht gekomen te zijn :^o

Mo men der ons nie aan geërgerd en continue zo :-D :-D :-D rondgereden :wink:
ja kurtje ,ik vroeg me al af hoe dat het kwam dat je over die boomwortels nie geraakte ! achteraf gezien gezien dat je remmen nog toe stonden van je vorige rit met bakkertje :wink: :wink:
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

kunen we ook ergens de foto's bekijken die genomen zijn juist voor de 2e bevoorrading
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

marcievus wrote:
spiermassa wrote:=D> [-o< =D> x100000

wanneer zet je de filmpjes online?
hier veel gefilmd,nu nog een skoon reportageke maken.
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik ben zoal een man van weinig woorden dus ga ik hier ook niet veel letters aan verspillen.Het bijzonderste is reeds al meermaals neergepend:Mooi, fantastisch, super, de maxx, zwaar, technisch, goed georganiseerd ,super bikewash , prima bewaakte fietsstalling,.......
Ik ben samen met Spiermassa en zijn companen rond 8.20 vertrokken.
De eerste kilometers waren niet speciaal. Het niveau van de rit kwam per kilometer steeds maar hoger. De kers op de taart was vaneigens het militair domein. Maar de taart was er wel al : veel offroad met duinenpassages , omhoog, omlaag ,draaien, keren , een bos doorvliegen, zoals echte Forumbikers nog een x-tra lusje eraanbreien ( bedankt Traxer :wink: ). Echt een supervoormiddag. Aan de 1e bevoorrading kwam Traxer bij ons aansluiten. We hadden vanaf dan een echte zandhaas in ons midden met een méér dan gemiddelde parcourkennis . Sam en Sliekske nog even begroet. Katrien 20 vervoegde ook nog ons bendeke. De St-Bernardus smaakte als geen ander en ik ben nog met een paar handschoenen naar huis terugverwezen ook =D> . Ik ga alvast een kruiske zetten bij deze datum voor volgend jaar :wink:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Weinig nut om hier nog veel aan toe te voegen. Uitgebreid verslag op site van de Steenbakkers. Hier door omstandigheden al een paar jaar niet meer kunnen rijden, maar dit jaar met plezier en heel aangenaam verrast teruggekeerd. Aarzelende start om op te warmen, maar dan gewoonweg machtig.

Het weer zorgde voor een quasi ideale omstandigheid om te rijden en het parcours lag er zo perfect bij. Bij natte omstandigheden ging het stukken zwaarder geweest zijn. Ik was wel blij dat ik maar laat kon starten en zo overal vlot kunnen doorrijden. 's Morgens moet het in de singletracks wel drukker geweest zijn. Maar ik denk dat als ik 's morgens had gereden ook stoorzender zou geweest zijn voor sommigen.

Qua organisatie héél goed. Bepijling, bikewash, inschrijving, tombola en vooral parcoursbouw héél goed. Nut van een zwak voorziene en niet echt zo vriendelijke eerste bevoorrading ontgaat me wel, maar dat is dan ook zowat het enige punt van kritiek en eigenlijk snel vergeten. Koksijde is een TT om te onthouden!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Niet veel aan toe te voegen.
Enkel bedankt Uncle Sam voor het gezelschap... en het wachten na de strandpassage :oops:
spiermassa
Mountainbiker

Post by spiermassa »

a waren da handskoenen.....ik dacht dat kousen waren :lol:
Post Reply