Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Was ook duidelijk gemaakt met bordjes die het begin en einde van de privéstukken aangaven.aresius wrote:In het begin zaten er enkele privéstukken inMichiel76 wrote:Ook van mij dank je! Heb zondag gekozen voor Aywaille en wil deze graag nog eens narijden. Is dat mogelijk of zat er privéterrein in de route?gilbo wrote:
Alstublieft; http://connect.garmin.com/activity/152711421#
- Berthold
- Mountainbiker
Voor ons was het eerst bezoek in de kempen en het viel best mee.
Top organisatie en heel leuke tracks. Ik zou enkel voor meer 'mulle zand' stroken stemmen
best leuk met de grote wielen
Bedankt lowie en alle vriendelijke medewerkers, we komen volgend jaar zeker terug... Met meer waaltjes, hoop ik
Top organisatie en heel leuke tracks. Ik zou enkel voor meer 'mulle zand' stroken stemmen
Bedankt lowie en alle vriendelijke medewerkers, we komen volgend jaar zeker terug... Met meer waaltjes, hoop ik
Last edited by Berthold on Mon 27 Feb 2012 20:37, edited 1 time in total.
- Berthold
- Mountainbiker
Voor ons was het eerst bezoek in de kempen en het viel best mee.
best leuk met de grote wielen
Last edited by Berthold on Mon 27 Feb 2012 20:36, edited 1 time in total.
Belofte maakt schuld Albert ! Hieronder zit je met je clubgenoten uit Spa te blinken.Berthold wrote:Voor ons was het eerst bezoek in de kempen en het viel best mee.
Top organisatie en heel leuke tracks. Ik zou enkel voor meer 'mulle zand' stroken stemmenbest leuk met de grote wielen
Bedankt lowie en alle vriendelijke mededewerkers, we komen volgend jaar zeker terug... Met meer waaltjes, hoop ik
En nu met zijn allen naar Spa op 11 maart ? Niet met alle 2753 tegelijk !
Voor wie op mountains zit te wachten, is deze opener van het Ardennen-seizoen al meteen een schot in de roos !
- Dickie
- Mountainbiker
Om 7.30u al de parking opgedraaid.
Er waren al een pak bikers met hetzelfde gedacht, vroeg komen is dichtbij parkeren, geen nood aan fietsparking.
Op 't gemakske gaan inschrijven, de fiets vervolgens uit de auto gehaald en op weg voor een zeer rustige 72km.
Zalig fietsen, in het eerste deel maar een paar bikers tegengekomen.
Aan de 2de ravi voorlopig nog de eerste van de lange afstand.
Daarna volgde een wat saaier stuk met brede veldwegen en asfaltverbindingsstuk.
Te weinig gedoseerd in het begin en dat begon ik toch te voelen na de 2de bevoorrading.
De punch was uit de benen om op het einde nog vlot door de singletrackjes te gaan.
De rijders van de kortere afstanden zorgden voor wat file dus daar maar mooi in het spoor gebleven.
Het singletrackplezier, vooral in het eerste bos en het bos waar de fotograaf stond, had ik al achter de kiezen...
Nog een doucheke bij Nyrstar genomen en een gratis Choufke naar binnen gekapt.
De frietjes ook maar gelaten.
Mooi tt, maar wat een mega-happening, meer dan 2700 deelnemers!!
Er waren al een pak bikers met hetzelfde gedacht, vroeg komen is dichtbij parkeren, geen nood aan fietsparking.
Op 't gemakske gaan inschrijven, de fiets vervolgens uit de auto gehaald en op weg voor een zeer rustige 72km.
Zalig fietsen, in het eerste deel maar een paar bikers tegengekomen.
Aan de 2de ravi voorlopig nog de eerste van de lange afstand.
Daarna volgde een wat saaier stuk met brede veldwegen en asfaltverbindingsstuk.
Te weinig gedoseerd in het begin en dat begon ik toch te voelen na de 2de bevoorrading.
De punch was uit de benen om op het einde nog vlot door de singletrackjes te gaan.
De rijders van de kortere afstanden zorgden voor wat file dus daar maar mooi in het spoor gebleven.
Het singletrackplezier, vooral in het eerste bos en het bos waar de fotograaf stond, had ik al achter de kiezen...
Nog een doucheke bij Nyrstar genomen en een gratis Choufke naar binnen gekapt.
De frietjes ook maar gelaten.
Mooi tt, maar wat een mega-happening, meer dan 2700 deelnemers!!
Supernaut wrote:Yep , volgens mijne maat eerst het brevet en dan een TT'ke om af te sluiten .lowie wrote: En nu met zijn allen naar Spa op 11 maart ? Niet met alle 2753 tegelijk !
Voor wie op mountains zit te wachten, is deze opener van het Ardennen-seizoen al meteen een schot in de roos !
wat leest mijn oog hier? ne dubbel...... klink interessant
Last edited by Ief on Mon 27 Feb 2012 19:46, edited 1 time in total.