onderhoud shifters - headset
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
als je je topcap alleen losdraaid heeft dat geen enkel effect,
eerst topcap los,dan stuurpen los,topcap terug aandraaien en dan als laatste stuurpen terug vastzetten
misschien doe je het wel zo maar dat kan ik niet uitmaken aan je vorige post
eerst topcap los,dan stuurpen los,topcap terug aandraaien en dan als laatste stuurpen terug vastzetten
misschien doe je het wel zo maar dat kan ik niet uitmaken aan je vorige post
Dit gaat al iets verder dan basis voor mij...thomasmb wrote:Dat zijn de meest basic dingen, doe het toch gewoon zelf?
Internet staat vol met manuals voor een band te vervangen tot vorken te tunen...
Ten tweede heb ik er het materiaal ook niet voor.
Ik denk, als ik het is gezien heb, dat ik het wel zou kunnen, maar wederom, eerst wil ik het zien...
Ik vind de remmen en het balhoofd al iets te belangrijk om aan te "prutsen"...
- trailstar
- Mountainbiker
Spring een keertje binnen bij Bike Sportive in Haacht , ze zullen je wel verder kunnen helpen daarkevinv wrote:Het blijft schuren...
Weet er iemand waar ik, in de buurt van Mechelen - Putte - Heist od Berg, terecht kan om de headset te laten vervangen, de remkabels in te korten?
Ik heb de fiets in een winkel in Heist gekocht, maar daar ga ik alleszins niet meer terug wegens de nalatige klantenservice.