Ik ben er zeker van dat je te veeleisend bent. En dat voor een beginner. Twee bevoorradingen met voldoende variatie, zelfs drie bevoorradingen als je de friet en de Chouffe meerekent, niet?sibo g wrote:een half banaan (geen kwartje), iets vriendelijkere bediening (kost niks hé), er was hier iemand die in dit topic vroeg of ze zijn drinkbus zouden vullen, geen probleem zeiden ze hier. Awel naast mij was er iemand die dat vroeg...die werd toch onvriendelijk afgescheept. Iets meer variatie had wel gemogen...maar misschien ben ik te veeleisend. Ik heb nog maar een tt of 7 gereden maar dit was toch de minste bevoorraading die ik tegengekomen ben. Dit doet niets af aan de vlekeloze organisatie van de tt natuurlijk, ik zeg het nogmaals, mss ben ik te veeleisend.
Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ik denk dat je,zoals je zelf al zegt een beetje "veeleisende bent"sibo g wrote:een half banaan (geen kwartje), iets vriendelijkere bediening (kost niks hé), er was hier iemand die in dit topic vroeg of ze zijn drinkbus zouden vullen, geen probleem zeiden ze hier. Awel naast mij was er iemand die dat vroeg...die werd toch onvriendelijk afgescheept. Iets meer variatie had wel gemogen...maar misschien ben ik te veeleisend. Ik heb nog maar een tt of 7 gereden maar dit was toch de minste bevoorraading die ik tegengekomen ben. Dit doet niets af aan de vlekeloze organisatie van de tt natuurlijk, ik zeg het nogmaals, mss ben ik te veeleisend.
.
ik had mijn bidon thuis vergeten,en vroeg aan de parkeerwachter v/d organisatie of hij wist of ik ergens eentje kon vast krijgen,ja hoor zegt deze vriendelijke man (herman) waarvoor mijn dank, ik zal er thuis eentje voor jou gaan halen.
Als dat geen service is,dat kom je ook niet veel meer tegen,tegenwoordig.
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Deel 1 tot aan Keiheuvel was heel erg druk (18 km). Deel 2 (Keiheuvel) ging vlot en deel 3 (Lommel) was echt rustig rijden.frits motaar wrote:Mooie beelden,er was wat meer volk op die 60km zo blijkt.rony_rabijns wrote:We hebben de 62 km samengevat in een filmke van bijna 10 minuten.
http://www.dabbers.be/20120226-MTB-toer ... -Wezel.php
Op de 72km was het heel wat minder hoor...
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
dank ugilbo wrote:Alstublieft; http://connect.garmin.com/activity/152711421#frits motaar wrote:Heeft er iemand de track v/d 70km,ik had de gps niet mee?
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Ook ik ben hier vandaag komen rijden en het was alleszins pakken beter dan verleden jaar. Nu was het stuk aan dat rood beekje nog redelijk te doen. :)
Anyway, de dag startte al vrij slecht met een erg hoge ochtendhartslag door een sluimerende verkoudheid/griep. Ik had dan ook besloten om het relatief rustig aan te doen en het gedeelte tot aan de 2de bevoorrading ging eigenlijk erg goed maar daarna begon de miserie.
Vanaf km 50 zeer slecht gevoel in de benen wat nog een versterkt werd door krampen van km 60 waardoor ik gans op het einde zelfs nog ben moeten afstappen toen we de laatste kanaaldijk opreden.
De tocht op zich was weer erg goed imo en zeer goed geregeld.
Bevoorradingen ruim voldoende en dat men de banaantjes iets kleiner snijd, kan ik heel goed begrijpen als je ziet hoeveel volk er hier op afkomt.
Het enige minpunt aan deze tocht vind ik de fietsenstalling. Zeer jammere zaak dat ze de fietsenstallingen respectievelijk om 13u.00 en om 14u.00 al dichtgooien. Toch zeker als je zoals ik een tragere deelnemer bent en toch de 70km wil doen. De tent zat nog afgeladen vol toen ik noodgedwongen tegen 14u.00 mijn fiets ging opzoeken.
http://connect.garmin.com/activity/152900698
Anyway, de dag startte al vrij slecht met een erg hoge ochtendhartslag door een sluimerende verkoudheid/griep. Ik had dan ook besloten om het relatief rustig aan te doen en het gedeelte tot aan de 2de bevoorrading ging eigenlijk erg goed maar daarna begon de miserie.
Vanaf km 50 zeer slecht gevoel in de benen wat nog een versterkt werd door krampen van km 60 waardoor ik gans op het einde zelfs nog ben moeten afstappen toen we de laatste kanaaldijk opreden.
De tocht op zich was weer erg goed imo en zeer goed geregeld.
Bevoorradingen ruim voldoende en dat men de banaantjes iets kleiner snijd, kan ik heel goed begrijpen als je ziet hoeveel volk er hier op afkomt.
Het enige minpunt aan deze tocht vind ik de fietsenstalling. Zeer jammere zaak dat ze de fietsenstallingen respectievelijk om 13u.00 en om 14u.00 al dichtgooien. Toch zeker als je zoals ik een tragere deelnemer bent en toch de 70km wil doen. De tent zat nog afgeladen vol toen ik noodgedwongen tegen 14u.00 mijn fiets ging opzoeken.
http://connect.garmin.com/activity/152900698
- Lau Loenen
- Mountainbiker
Post by Lau Loenen »
Vandaag ook naar Mol afgezakt voor de jaarlijkse tour aldaar. Het parcour was praktisch hetzelfde als de voorbije jaren, en dus goed. Enige noviteit was volgens mij die vettige strook met luchtwortels vlak voor de bevoorrading op de keiheuvel.
De organisatie was zoals altijd dik in orde, dus we komen volgend jaar gewoon terug.
De organisatie was zoals altijd dik in orde, dus we komen volgend jaar gewoon terug.
vandaag met mijn zoontje van thuis uit vertrokken met de fiets .
waren rond 9.20 daar .
vlotte inschrijving .
vertrokken voor de 23 .
tocht zelf was voor ons perfect .
de kleine had het reuze naar zijn zin . hij werd onderweg regelmatig aangemoedigd wat hem natuurlijk vleugels gaf .
BV . was prima keuze voldoende . koeken en fruit . drank en soep . meer moet het niet zijn .
na de bv kwam nog een zeer mooi stukje keiheuvel .
naast het kanaal was de kleine zijn kaarsje uit . dus heb hem geduwd tot aan de finisch . na het frietje terug naar huis vertrokken . bij aankomst toch een 34 km op de teller . voor de kleine was dit voldoende .
dus weer een geslaagde voormiddag gehad .
waren rond 9.20 daar .
vlotte inschrijving .
vertrokken voor de 23 .
tocht zelf was voor ons perfect .
de kleine had het reuze naar zijn zin . hij werd onderweg regelmatig aangemoedigd wat hem natuurlijk vleugels gaf .
BV . was prima keuze voldoende . koeken en fruit . drank en soep . meer moet het niet zijn .
na de bv kwam nog een zeer mooi stukje keiheuvel .
naast het kanaal was de kleine zijn kaarsje uit . dus heb hem geduwd tot aan de finisch . na het frietje terug naar huis vertrokken . bij aankomst toch een 34 km op de teller . voor de kleine was dit voldoende .
dus weer een geslaagde voormiddag gehad .
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
dat waren eigenlijk gewone grondwortels,maar wij hebben die "bloot" geredenLau Loenen wrote:Vandaag ook naar Mol afgezakt voor de jaarlijkse tour aldaar. Het parcour was praktisch hetzelfde als de voorbije jaren, en dus goed. Enige noviteit was volgens mij die vettige strook met luchtwortels vlak voor de bevoorrading op de keiheuvel.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
vanmorgen ook afgezakt naar wezel. Mr c kon niet mee ivm zijn babyborrel. Ik kon dus weer eens doorrijden;) dus ook maar weer eens de 45 gedaan. te weinig gereden de laatste tijd. de tocht zelf is het bekende recept met als hoogtepunt de keiheuvel. het was maar goed dat ik het de eerste km's een beetje rustig aan had gedaan. Het zwaartepunt lag ook op het einde voor mij.
vond het wel raar dat er een van de 2 fietsenstallingen gesloten werdvoor 13.00 uur. en dat terwijl de andere stalling bom en bom vol stond. iets voor 12.00 was de bevoorrading al goed leeggeplunderd. Maar och ja.trouwens onderweg nog een beginnende biker geholpen met het verwissellen van een band. goede daad ook weer gedaan.
vond het wel raar dat er een van de 2 fietsenstallingen gesloten werdvoor 13.00 uur. en dat terwijl de andere stalling bom en bom vol stond. iets voor 12.00 was de bevoorrading al goed leeggeplunderd. Maar och ja.trouwens onderweg nog een beginnende biker geholpen met het verwissellen van een band. goede daad ook weer gedaan.
Last edited by Bruce Wayne on Mon 27 Feb 2012 22:58, edited 1 time in total.