Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

de 60 gereden , zoals de vorige jaren terug een prima TT
de lange rit met de wagen (140 km enkel) werd gecompenseerd
even aangeschoven voor de frietjes , maar gezien de file besloten om huiswaarts te keren
tot volgend jaar
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

rony_rabijns wrote:We hebben de 62 km samengevat in een filmke van bijna 10 minuten.
http://www.dabbers.be/20120226-MTB-toer ... -Wezel.php

www.dabbers.be
Mooie beelden,er was wat meer volk op die 60km zo blijkt.
Op de 72km was het heel wat minder hoor,ik ben nog bezig met mijn filmke,dat zal voor straks zijn.

Heeft er iemand de track v/d 70km,ik had de gps niet mee?
tronn
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Post by tronn »

gilbo wrote:Eerste keer fatsoenlijk buitengekomen na m'n ziekskes zijn. Viel 100 procent mee, de 70km afgesjeest met menne maat en exact 25 av.

Het was goed te zien dat de baanjanetten terug op hunne reetfiets zitten, zelf op de drukke stukken single track niet echt moeten inhouden.

Prima toerke =D>
Ik heb me nochtans wel veel moeten inhouden op mijn "reetcyclocrossfiets" !
Last edited by tronn on Sun 26 Feb 2012 20:38, edited 1 time in total.
wimmy x
Mountainbiker

Post by wimmy x »

Dan moet je volgend jaar naar Essen rijden hé Wimmy. Daar heb je alles plat, platter ,platst .Daar kan je uw hartje ophalen.
in essen ga ik zeker niet rijden heb veel liever heuveltjes.
bij mij gaat het niet om hard rijden hoor maar om het vlot rijden.
de club ging vandaag in mol starten dus volg ik. trouwens waren we ook met zo'n 15 man.
in het begin ook in aanraking gekomen met een renner.(kerel was wedstrijdje aan't rijden denk ik) en wil voorbij steken op een single track
terwijl dat er 30man voor mij hangt. dan blijf ik op mijn plaats rijden hoor[/quote]
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Heeft er iemand de track v/d 70km,ik had de gps niet mee?
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

De eerste keer dat ik naar hier kom rijden na een autorit van 110 km enkel. 't Mocht dus wel de moeite zijn.

En dat was het ook. Alles supervlot georganiseerd. Parking, inschrijving, bepijling, super parcours (dit vind je in het Waasland niet ! ), goed bevoorrading.

De 70 km gereden ('t waren er 71 :-)) en echt genoten. Gelukkig vroeg vertrokken en nie veel last gehad van de drukte. Vooral bij de splitsing van de 70 km was het rustig rijden.De ene modderstrook was wel een goeike, op het zwaarste stuk efkes voet aan de grond maar nadien wel verder kunnen rijden.
Het laatste stuk was natuurlijk wel in de massa rijden maar toen was het beste er wel af bij mij dus gaf het niet dat het wa trager ging.

Onderweg een biker van de Lilse bikers zien vliegen, even gestopt maar buiten wa blutsen en builen kwam hij er goed vanaf.

Nadien nog gedoucht en zonder Chouffe (nie mijne meug) en friet (geen zin om aan te schuiven) toch tevreden naar huis gereden.

Goeie rit gereden ! Tot volgend jaar ! =D>
sibo g
Mountainbiker

Post by sibo g »

Hey all,
eerst en vooral vond ik het een mooie tocht, goed afgepijld, weinig of geen modder, leuke singletracks, de drukte waar ik me vooraf wat zorgen over maakte viel goed mee. Ik heb voor de eerste keer 45km in het bos gereden (mijn vorige record was 37km, vorige week in lichtaart), ik ben nog maar een beginnerke :oops: . Nu zoals ik al zei vond ik het niet zo druk (normaal proberen ze me altijd van mijn fiets te rijden [-X ) , ik heb hier misschien wel een paar verklaringen voor, misschien word mijn conditie al wat beter zodat ik niet meer iedereen in de weg rijd, idem techniek :lol: . Ook was dit de eerste tt met mijn nieuwe fiets (de vorige was een echte oldie, hij woog 15kg en had geen geveerde vork etc...) wat een verschil was dat zeg. Maar in ieder geval heb ik echt genoten en het was een mooie tocht. Enig puntje van kritiek, de bevoorrading vond ik maar magertjes. Volgend jaar kom ik er zeker weer.

Mvg Sibo.
Last edited by sibo g on Sun 26 Feb 2012 21:01, edited 1 time in total.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

frits motaar wrote:Heeft er iemand de track v/d 70km,ik had de gps niet mee?
Alstublieft; http://connect.garmin.com/activity/152711421#
peterke1974
Mountainbiker

Post by peterke1974 »

sibo g wrote:Hey all,
eerst en vooral vond ik het een mooie tocht, goed afgepijld, weinig of geen modder, leuke singletracks, de drukte waar ik me vooraf wat zorgen over maakte viel goed mee. Ik heb voor de eerste keer 45km in het bos gereden (mijn vorige record was 37km, vorige week in lichtaart), ik ben nog maar een beginnerke :oops: . Nu zoals ik al zei vond ik het niet zo druk (normaal proberen ze me altijd van mijn fiets te rijden [-X ) , ik heb hier misschien wel een paar verklaringen voor, misschien word mijn conditie al wat beter zodat ik niet meer iedereen in de weg rijd, idem techniek :lol: . Ook was dit de eerste tt met mijn nieuwe fiets (de vorige was een echte oldie, hij woog 15kg en had geen geveerde vork etc...) wat een verschil was dat zeg. Maar in ieder geval heb ik echt genoten en het was een mooie tocht. Enig puntje van kritiek, de bevoorrading vond ik maar magertjes. Volgend jaar kom ik er zeker weer.

Mvg Sibo.
euh, wat verwacht gij nog meer van een bevoorrading?
sibo g
Mountainbiker

Post by sibo g »

een half banaan (geen kwartje), iets vriendelijkere bediening (kost niks hé), er was hier iemand die in dit topic vroeg of ze zijn drinkbus zouden vullen, geen probleem zeiden ze hier. Awel naast mij was er iemand die dat vroeg...die werd toch onvriendelijk afgescheept. Iets meer variatie had wel gemogen...maar misschien ben ik te veeleisend. Ik heb nog maar een tt of 7 gereden maar dit was toch de minste bevoorraading die ik tegengekomen ben. Dit doet niets af aan de vlekeloze organisatie van de tt natuurlijk, ik zeg het nogmaals, mss ben ik te veeleisend.
Post Reply