Zo 26/02/2012 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

man man man! genoten dak were gedaan et maar genoten!!
minder wind en drogere singles of verleden jaar dus twas echt alles uit de kast halen!!
prachtig prachtig prachtig!!
Merci georges vo et fenomenale parcourke op de basis daar kunt ge echt al uw jus uit de benen pressen ze.
deze wordt een jaarlijkse afspraak da bennek zeker!!
en de fles st bernardus dak gewonnen et met tombola es de fles op de taart!!
Tot volgend jaar!! =D> =D> =D>
soene
Mountainbiker

Post by soene »

super tochtje in goe gezelschap. wa moej mjer ein. =D> =D>
JJ Ramone
Mountainbiker

Post by JJ Ramone »

soene wrote:super tochtje in goe gezelschap. wa moej mjer ein. =D> =D>
blote tetten
boegel
Mountainbiker

Wow.

Post by boegel »

Wat een rit, ben er precies nog niet goed van...

Zeer veel variate: stukjes weide (die er vrij proper bijlagen weliswaar), op en af in de duinen, steile bergafjes (soms in los zand), losse zandstrookjes hier en daar, leuk parcours/single track in de bossen en klap op de vuurpijl het ondertussen legendarische single track parcours op het einde op het militair domein.

Resultaat: moe maar tevreden na 37km (eerste-jaars MTBer, dus conditie is er bijlange nog niet ;-)).

Veruit mooiste VTT tot dusver voor mij, zeker de moeite om van Torhout naar Koksijde af te zakken. =D>

See you next year!
Vjeetje
Mountainbiker

Post by Vjeetje »

Ik heb 47km lang genoten. Uitstekende bepijling en info-/gevaarbordjes, proficiat organisatie!
Señor Soldano
Mountainbiker

Post by Señor Soldano »

Inderdaad leuke tocht, ware het niet dat ik mijn zak met schoenen, handschoenen en helm thuis was vergeten #-o Effe terug gaan halen in Mechelen zat er niet in, gelukkig was Patrick, iemand van de organisatie, zo vriendelijk om thuis even zijn reserveschoenen te gaan halen voor mij! Bij deze, nogmaals enorm bedankt Patrick!
Deze ene keer dus ook zonder helm moeten rijden... :oops:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Als klein kind speelde ik al heel graag in het zand. Daar is in een halve eeuw tijd nog geen verandering in gekomen. :lol:

Het parcours? =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Misschien dat ik volgend jaar eens tegen de middag start om het vele volk te vermijden. :-k
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

Traxer wrote:Als klein kind speelde ik al heel graag in het zand. Daar is in een halve eeuw tijd nog geen verandering in gekomen. :lol:

Het parcours? =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Misschien dat ik volgend jaar eens tegen de middag start om het vele volk te vermijden. :-k
ik ben om 11 uur gestart voor de 47 km en nooit veel volk gezien .
deze morgen met heel zware benen vertrokken in koksijde na gisteren de 100 km van kuurne brussel kuurne gereden te hebben .
eingelijk hee moet inschrijven voor de 35 en gewoon zo veel mogelijk toertjes op militair domein doen prachtig werk georges mercie =D> =D> =D> =D>
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

scoon ritje, veel afwisseling, heel veel waar voor je geld (niet alleen de rit maar ook een fles bier), heel goeie douches, (minpunt: eerste bevoorrading was bijna gesloten, rond 12.30, en de ontvangst was er sub zero), etc.

maar dat militair domain track (te zien als een soort lintworm op de workout) was wat mij betreft teveel draaien en keren (totdat je er duizelig van werd), en te weinig flow, wat wat mij betreft de belangrijkste eigenschap is van een goede mountainbike single track: flow, less is more...

http://www.sports-tracker.com/#/workout ... g6jklufjqb
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

zoals ik verwacht had: een prachtige rit met veel afwisseling
fiets niet vuil gemaakt maar toch af en toe serieus afgezien en genoten ...
't was mijn 8ste deelname in Koksijde en het zal wel niet de laatste zijn.
enige minpunt: de bevoorrading. Ik heb niets tekort gehad maar veel keuze was er niet ...
door het grote succes was het in de single-tracks niet altijd evident om door te fietsen maar iedereen heeft zijn of haar rechten dus ...
doe zo verder zou ik zeggen.
=D> =D> =D>
Post Reply