Vandaag de 70 km gedaan en niet veel opmerkingen.
Alles super goed georganiseerd, goed afgepijld, ...
Lekke mc chouffe en la chouffe achteraf. Alleen toch niet zo een goed plan aangezien ik nog +/- 20 km naar huis moest met fiets en in totaal +/- 110 km afgelegd heb. Werd de chouffe toch gewaar die laatste km :). Och ja moet zo lekker maar niet zijn, dat beetje afzien was het waard.
Niet om te klagen, maar zaten toch wel wat rechte stroken in die volgens mij konden vervangen worden door single tracks. Misschien nog wel iets om te evalueren voor volgend jaar.
Er was ook wel een massa volk zo te zien achteraf, iemand een idee hoeveel? Op de tocht zelf viel het goed mee, maar was misschien ook omdat ik de 70 km deed. De kortere afstanden waren precies wel drukker bevolkt.
Al bij al zal ik volgend jaar zeker weer van de partij zijn!
Doe zo verder mannen, niet voor niks toporganisatie van fietspromo!
Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
-
wimmy x
- Mountainbiker
vandaag ook tot in mol-wezel afgezakt met de fiets.
over de organisatie niets dan lof. alles was zo goed als perfect
alleen het parkoers kan me niet echt bekoren. vooral voor de bevoorrading vond ik het parkoers maar zwakskes + dan nog eens de drukte.
ik ben er zeker van als je de chouffe+ frit en vlees + tombola niet hebt dat ze dan veel minder deelnemers hebben.
maar iedere club promoot natuurlijk zijn tocht als hij het wil natuurlijk.
toch vandaag een goei 100 km op den teller
alleen het parkoers kan me niet echt bekoren. vooral voor de bevoorrading vond ik het parkoers maar zwakskes + dan nog eens de drukte.
ik ben er zeker van als je de chouffe+ frit en vlees + tombola niet hebt dat ze dan veel minder deelnemers hebben.
Zeer leuke tocht, een echte speeltuin. Het lag er overal goed bij, sommige vettige stukken maar overal vrij goed door te komen, zelfs met de crossfiets. De signalisatie was top!
De bevoorrading was iets minder, ze waren al zo goed als uitverkocht rond 11u, enkel nog drank, appelsien en koekjes. De warme douche deed achteraf goed! Voor de frieten heb ik gepast wegens een enorme wachtrij maar de La Chouffe maakte veel goed!
Tot volgend jaar!
De bevoorrading was iets minder, ze waren al zo goed als uitverkocht rond 11u, enkel nog drank, appelsien en koekjes. De warme douche deed achteraf goed! Voor de frieten heb ik gepast wegens een enorme wachtrij maar de La Chouffe maakte veel goed!
Tot volgend jaar!
-
gierke guy
- Mountainbiker
Post by gierke guy »
Dan moet je volgend jaar naar Essen rijden hé Wimmy.wimmy x wrote:vandaag ook tot in mol-wezel afgezakt met de fiets.
Daar heb je alles plat, platter ,platst .Daar kan je uw hartje ophalen.
Wij zijn om 8.30 vertrokken en we waren toch met 15 bikers.
Ik kan hier enkel een paar snel oplopende heethoofden als minpunt ophalen.Als je ze voorbij steekt en per ongeluk raakt,zo hard beginnen te blaffen dat je bijna schrik krijgt .En als je dan uw excuus aanbied blijven grommen.Wij van mtb gierke uit Gierle moeten gewoon altijd op tijd thuis zijn
Volgend week gaan we in vielsalm en Herent rijden dan zijn jullie al gewaarschuwd vr grtjs
Last edited by gierke guy on Sun 26 Feb 2012 21:17, edited 2 times in total.
-
gierke guy
- Mountainbiker
Post by gierke guy »
Waren gullie dat met die rode truitjes?Wa kaant gaan jullie uit rijden jullie ook naast het bmx parcoer in Ravels?kouwsje wrote:MTB BEN EEL Net terug van jullie prachtige tocht![]()
![]()
Alles dik in orde. Zeker tot volgend jaar
11 MAART VTT in Ravels-Eel iedereen welkom![]()
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
We hebben de 62 km samengevat in een filmke van bijna 10 minuten.
http://www.dabbers.be/20120226-MTB-toer ... -Wezel.php
www.dabbers.be
http://www.dabbers.be/20120226-MTB-toer ... -Wezel.php
www.dabbers.be