Zo 26/02/2012 Annay-Sous-Lens (Fr) :: Rando de la St Valenti
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Join the club! Bij mij ook van't zelfde! Hein zal er wel bij zijn. Hopelijk houdt zijn body stand deze keer want 2 jaar geleden heeft hij met mij fiets de tocht gedaan.Bresciani wrote:Ik wens jullie véél plezier!!!!
'k Zal 'k ik wel nog ne keer kwijlen en een traantje wegpinken als ik denk dat ik er niet kan bijzijn,
- parcours is zalig![]()
- weer zou schitterend moeten zijn![]()
- de bende is op en TOP![]()
- ik moet deze aan mij laten voorbijgaan![]()
HAVE FUN!!!
-
biker tino
- Mountainbiker
Post by biker tino »
ik moet deze ook laten schieten door een griepaanvalleke deze week
mij nog goed verzorgen en dan zijn we er volgende week er terug bij
totton
mij nog goed verzorgen en dan zijn we er volgende week er terug bij
totton
- vincentvl
- Mountainbiker
helaas al terug thuis ....
op een stom heuvelke gevallen, stuur tegen knie. heb nog proberen doorrijden maar kon mijn knie niet meer helemaal plooien.... dan maar gps zetten naar start en over de weg naar huis op 1 been ...
thuisgekomen: mijn hoorntje op stuur staat scheef (sjit, was blijkbaar klapper), ei op knie (nog meer sjit) en wat vel kwijt (dat valt dan mee) ... blijkt ook mijn broek gescheurd te zijn ...en dat van een onnozele (bijna) val.
Vond het stuk dat ik wel reed wel geweldig. Ik hoorde vlaams en ben maar in het wiel gekropen. Bedankt Lieven? en motorbiker voor het gezelschap. Ik kon jullie niet meer waarschuwen dat ik afhaakte ...ik dacht eerst dat ik nog door kon gaan maar uiteindelijk bleek zelfs het naar huis rijden met de auto lastig
op een stom heuvelke gevallen, stuur tegen knie. heb nog proberen doorrijden maar kon mijn knie niet meer helemaal plooien.... dan maar gps zetten naar start en over de weg naar huis op 1 been ...
thuisgekomen: mijn hoorntje op stuur staat scheef (sjit, was blijkbaar klapper), ei op knie (nog meer sjit) en wat vel kwijt (dat valt dan mee) ... blijkt ook mijn broek gescheurd te zijn ...en dat van een onnozele (bijna) val.
Vond het stuk dat ik wel reed wel geweldig. Ik hoorde vlaams en ben maar in het wiel gekropen. Bedankt Lieven? en motorbiker voor het gezelschap. Ik kon jullie niet meer waarschuwen dat ik afhaakte ...ik dacht eerst dat ik nog door kon gaan maar uiteindelijk bleek zelfs het naar huis rijden met de auto lastig
Eerste 30km... Zeer mooie tocht
Staken echt knappe stukken in
Ga toch eens goed naar mijn schakelsysteem zien want paar keer klimmetjes moeten staken omdat den boel met momenten doorschiet
Maar dan, na 30km viel heel de boel in nen zak
Dacht nog te kunnen stoeffen met 95% off-road maar daarvoor vielen de laatste 15km te fel tegen... De 45km hadden geen meerwaarde aan het geheel, desondanks waren de eerste 30 om vingers en tenen af te likken!
Al bij al een geslaagde zondag voormiddag en geen spijt van mijn keuze om deze boven Koksijde te verkiezen.
Maar dan, na 30km viel heel de boel in nen zak
Al bij al een geslaagde zondag voormiddag en geen spijt van mijn keuze om deze boven Koksijde te verkiezen.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
2de rit van 2012.
Eerst 20km enthousiast achteraan gebengeld. Vanaf dan zat zelfs dat er niet meer in.
Edoch wil ik dit voor geen geld van de wereld missen.
Bedankt jongens. Het zal wel beteren.
Eerst 20km enthousiast achteraan gebengeld. Vanaf dan zat zelfs dat er niet meer in.
Edoch wil ik dit voor geen geld van de wereld missen.
Bedankt jongens. Het zal wel beteren.
Het zag er inderdaad een zeer onschuldige val uit... ik dacht dat je vlug weer op de fiets zou zitten en dat je ons zou inhalen. Hopelijk valt de schade mee en kun je volgende week terug op de fiets. De afspraak wordt dan Raimes. Kom gerust af als je zin hebt.vincentvl wrote:helaas al terug thuis ....
De eerste keer dat ik deze tocht reed. Zoals hierboven reeds aangegeven een rit met twee gezichten. Het eerste deel is zeer mooi (25 km off-road met mooie singletracks)
, het tweede deel is een stuk minder. Het off-roadgehalte blijft hoog, maar bestaat nu meer uit boerenslagen. Een ideale start van een veelbelovend voorjaar. Na een zware verkoudheid deze week kon de conditie nog beter. Het weerzien met de forumgroep was hartverwarmend. De plannen voor de komende weken krijgen vorm. Volgende week een bijna 100% off-roadrit in Raimes en dan een eerste hoogtepunt met Beignée. Laat de klok maar wat sneller tikken...en hopelijk blijft het wat droog.