Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

langs die mottige beek :P
vrees dat ik niet fit genoeg ga zijn morgen na een weekje griep :(
doet pijn deze te missen #-o
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Trager rijden of een kortere afstand is geen optie...
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

_alain_ wrote:Trager rijden of een kortere afstand is geen optie...
lijk ik mij nu voel niet nee :oops:
goed rusten en morgenvroeg afwachten, fiets is klaar dus [-o< [-o<
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Zien het zitten. Vertrek met fiets thuis en kom voor de 70km!! Heb er zin in zalle! Hopelijk niet te veel volk :). Alleé gun het de organisatie wel, maar hopelijk is het allemaal te rijden zonder te veel in de file te moeten staan.
aaron19121986
Mountainbiker

Post by aaron19121986 »

is deze tocht te doen met een crossfiets ?
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

aaron19121986 wrote:is deze tocht te doen met een crossfiets ?
moet lukken ja :wink:
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

peerke1967 wrote:
joske uit breda wrote:Ik kom ook. Vorig jaar inderdaad een vettige bedoening. Op het eind naar het vertrek toe langs het kanaal kon ik geen meter meer vooruit komen!!! Van het begin tot het einde was het, althans in mijn geheugen, vettig tot en met.Zal zondag wel anders zijn.!! Ga het nu proberen om de 60 met een :-D :-D te beeindigen.!!! Een aantal weken geleden nog getoerd hier over de keiheuvel met-8* in de sneeuw en nu lente-achtige omstandigheden.!!

@ sibo g; niks om geven dat u nog een beginner ben!! Daar waar mogelijk iemand laten passeren en voor de rest lekker fietsen en genieten van wat het parcours te bieden heeft. Prestatie leveren o.k. maar sommigen onder ons bikers willen wel eens vergeten dat het recreatieve tochten zijn. En, inderdaad, door het succes van het mtb-en en de top organisatie hier in Mol zal het inderdaad erg druk worden. Die daar niet tegen kunnen moeten maar ergens anders gaan bollen.!!!!! Veel plezier allemaal en geniet ervan.!! :lol: :lol:
Da kan ook aan den drank gelegen hebben hé, of heb je net voor het kanaal nie halt gehouden?
Bij mij zijn die laatste 2 km mijn beste van heel den toer :drunk: :drunk: :drunk:
Het was echt nie den drank!Het was echt het slechte weer wat me de das om heeft gedaan.!! :drunk: :drunk: Zal morgen wel anders gaan.!!!
lucvandeuren
Mountainbiker

Post by lucvandeuren »

MTB Goe Bezig uit Arendonk vertrekt om 07.30 uur aan brug 4 en gaat voor de 70 km. Tegen dat we terug thuis zijn zal de teller op ongeveer 115 staan.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

lucvandeuren wrote:MTB Goe Bezig uit Arendonk vertrekt om 07.30 uur aan brug 4 en gaat voor de 70 km. Tegen dat we terug thuis zijn zal de teller op ongeveer 115 staan.
het record staat voorlopig op 172 km :lol: :
http://forum.4bikers.be/index.php/topic ... l#msg65430
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

update parcours :
de 5 afpijlploegen hebben meegedeeld dat het parcours in onberispelijke staat verkeert
Post Reply