tis maar 40 min rijden hoor
Zo 26/02/2012 Annay-Sous-Lens (Fr) :: Rando de la St Valenti
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- matthiasdujardin
- Mountainbiker
- Traxer
- Kerstman
Ik heb deze vorig jaar zo'n kleine 10km kunnen rijden (tot aan mijn 2 lekke - en gescheurde banden).
Ik had graag wat meer vernomen over het resterende stuk... want voor deze moet ik een uur en een kwartier rijden (om dan nog maar een vijftal km achteraan de bende de hangen spartelen, alle meterkes in het rood) terwijl ik op 45 minuutjes een prachtige rit aan de kust vindt. Het militair domein daar is anderhalve terril waard. Dus...

Ik had graag wat meer vernomen over het resterende stuk... want voor deze moet ik een uur en een kwartier rijden (om dan nog maar een vijftal km achteraan de bende de hangen spartelen, alle meterkes in het rood) terwijl ik op 45 minuutjes een prachtige rit aan de kust vindt. Het militair domein daar is anderhalve terril waard. Dus...
Bekijk het filmpje eens dat ik erop gezet heb van vorig jaar! Denk dat het Giovanni was die filmde.Traxer wrote:Ik heb deze vorig jaar zo'n kleine 10km kunnen rijden (tot aan mijn 2 lekke - en gescheurde banden).![]()
Ik had graag wat meer vernomen over het resterende stuk... want voor deze moet ik een uur en een kwartier rijden (om dan nog maar een vijftal km achteraan de bende de hangen spartelen, alle meterkes in het rood) terwijl ik op 45 minuutjes een prachtige rit aan de kust vindt. Het militair domein daar is anderhalve terril waard. Dus...![]()
![]()
- matthiasdujardin
- Mountainbiker
Post by matthiasdujardin »
euhm ik moet de boetes ook zelf betalen hoor
en dat beetje mazout dat mijn zuinig beestje er door legt moet ik niet bekostigen
tot morgen 8 u dan maar

tot morgen 8 u dan maar
- Jemp
- Mountainbiker
We zullen 1 minuut stilte houden voor de start.Bresciani wrote:Ik wens jullie véél plezier!!!!
'k Zal 'k ik wel nog ne keer kwijlen en een traantje wegpinken als ik denk dat ik er niet kan bijzijn,
- parcours is zalig![]()
- weer zou schitterend moeten zijn![]()
- de bende is op en TOP![]()
- ik moet deze aan mij laten voorbijgaan![]()
HAVE FUN!!!
Als ik dit hier allemaal lees zou ik beginnen twijfelen of ik wel dezelfde rit verleden jaar heb gereden want na 25 km was voor mij de fun er uit en wat dan restte was voor mij de verplaatsing niet waard. De tocht was zeker niet meer te vergelijken met wat we de voorgaande jaren voorgeschoteld kregen.Traxer wrote:Ik heb deze vorig jaar zo'n kleine 10km kunnen rijden (tot aan mijn 2 lekke - en gescheurde banden).![]()
Ik had graag wat meer vernomen over het resterende stuk... want voor deze moet ik een uur en een kwartier rijden (om dan nog maar een vijftal km achteraan de bende de hangen spartelen, alle meterkes in het rood) terwijl ik op 45 minuutjes een prachtige rit aan de kust vindt. Het militair domein daar is anderhalve terril waard. Dus...![]()
![]()