+1pvg wrote:effe een woordje aan de organisators: inderdaad steeds een prachtig ingerichte tt. Vorig jaar ondanks het zeer slechte weer ook van de partij geweest en dit zelfs zeer vroeg en hierover gaat mijn opmerking.
Vroeg komen = dichtbij parkeren, ik werd vorig jaar een heel eind voor de tent zeer onvriendlijk aangemaand van te parkeren, aan de inschrijving gekomen bleek er zelfs nog voldoende plaats aan de tent zelf en zeker op de parking van Nyrstar, eerst komen = dichtbij parkeren hé manne.
Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dickie
- Mountainbiker
Re: tt mol wezel
Daar is idd iets mis gelopen vorig jaar.pvg wrote:Vroeg komen = dichtbij parkeren, ik werd vorig jaar een heel eind voor de tent zeer onvriendlijk aangemaand van te parkeren, aan de inschrijving gekomen bleek er zelfs nog voldoende plaats aan de tent zelf en zeker op de parking van Nyrstar, eerst komen = dichtbij parkeren hé manne.
Anderzijds er is een bedrijfsparkingparking die eerst vol moet als je uit een bepaalde richting komt + het verkeer komt uit 3 richtingen.
Parking Nyrstar : er is altijd een deel dat we moesten vrijhouden vanwege het bedrijf - daar moesten we ons naar schikken. Ik dacht dat we ze dit jaar volledig kunnen benutten (ben niet 100 % zeker - vis het wel even uit)We proberen evenwel al 20 jaar alles in goede banen te leiden.
datum passe partou verkeerd!
Als er mtb'ers alleen op de reclamefolder passe partou kijken en niet op het forum, gaan ze morgen ipv zondag aan de deur staan, want in deze folder is de datum verkeerd!!
Tot zondag alvast .

Tot zondag alvast .
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
aanwezig voor de 60 km (of misschien 70 km)
als we tot 10 u kunnen inschrijven tot welk uur is de 2e bevoorrading open ?
als we tot 10 u kunnen inschrijven tot welk uur is de 2e bevoorrading open ?
bevestigd : parking Nyrstar wordt volledig voorzien voor TT en wordt eerst gevuld_alain_ wrote:Schitterend...pvg wrote:Vroeg komen = dichtbij parkeren
Speciaal een uur vroeger opstaan om dichtbij de inschrijving te staan voor +60km te fietsen.