welke doen jullie in de drinkebus voor TT

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
l3m4nt
Mountainbiker

Post by l3m4nt »

Aquarius, of water, of water met druivesuiker :)
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

Pidpa
Icebreaker
Mountainbiker

Post by Icebreaker »

tek-zotic wrote:Pidpa
+1

Eventueel met een beetje zout erin bij lange ritten. En aan de bevoorrading sportdrank erin :-)
AllezAllez
Mountainbiker

Post by AllezAllez »

Nog een mooie: van de week PeptiPlus super scherp in de aanbieding kocht bij Duursport.nl! Smaak Grapefruit bevalt echt prima!

http://www.duursport.nl/PeptiPlus/Pepti ... Bidon-2419
jeanquetil
Mountainbiker

Post by jeanquetil »

Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

gewone TT meestal water. aan de bevoorrading is er genoeg te eten en te drinken. tijdens marathons start ik met energy fuel en nadien rij ik op isofuel (vroeger van Trisport, nu Sports2). Lekker!
eXpily
Mountainbiker

Post by eXpily »

AllezAllez
Mountainbiker

Post by AllezAllez »

Dextro Sachet zeker een goede tip! Maar dan die verzendkosten.... Zijn ze bij Duursport.nl op product een klein beetje duurder, maar toch een stukje vriendelijkere in verzendkosten en maakt de uiteindelijke prijs goedkoper.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

tt= alleen water, aan de bevoorrading wat sportdrank en een koekske, meer hoeft niet.
gaat de tocht langer dan 4 uur duren (meer en meer het geval :-? ) dan neem ik nog een drinkenbus mee en daar zit dan sportdrank in. Kamelenzak wordt alleen gevuld met water. In een plastiekenzakske zit dan wat extra poeder isostar om de drinkenbus te vullen.

ps: ik giet per uur ca. 1 liter water binnen...in de winter is dat wat minder maar bij warm weer zoals chemins du soleil dan durft dat wel eens oplopen naar 1,5 liter per uur. Bij zo'n dingen doe ik ook wat zout in de camelenzak.

verder scheelt dat van mens tot mens, ik krijg na 5 uur niets zinnings meer door de strot. Mijn maag verteert dan niets meer...dus alleen nog water en wat koeken aan een bevoorrading. Boullion 160 uitgereden op alleen water, droge koeken en 1 w-cup. De dagen nadien uiteraard de gb leeg gegeten :P
Sahih
Mountainbiker

Post by Sahih »

Ooit eens zonder drank vertrokken en dan maar aan een automaat mijn bus met Fanta gevuld. Werkt heel goed bij mij.Dus nu meestal Fanta bij mij. Lol...
Post Reply