Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

gierke guy wrote:Ik zal er eens terug invliegen, kruipen.
De kilos komen erbij en de conditie is echt slecht.
Mijn km teller komt niet meer boven de 30per uur
Ik zal steeds links houden ok :oops:
Hoe ligt het parcoers erbij
Wa weer wordt eigelijk Sabine/Frank
Als ge de 30al kunt aan houden int bos.... :^o, is de conditie nog ni zo slecht [-X [-X . :wink: .
De Stadsdichter
Mountainbiker

Post by De Stadsdichter »

frits motaar wrote:
De Stadsdichter wrote:juist een toerke gedaan in de Keiheuvel ligt er fantastisch bij als het zo droog blijft zal het zondag een mooie tocht zijn.
De manne vant loszand zulle der zen :drunk:
deze tocht is hopelijk niet zo "vettig" als vorig jaar,want ik meen me te herinneren dat ik toen door en door nat en smerig was,het regende toen wel,maar het parcours was ook redelijk doorweekt.
Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!
We passeren welliswaar de keiheuvel,maar daarmee is dan ook alles gezegd,het grootste deel van het parcours is toch wel "andere koek".
Op eerste gedeelde kan inderdaad er iets meer modder zijn maar niet zoals de voorgaande jaren als het weer teminste blijft wat ze voorspellen. Stof zal er wel niet zijn maar het gaat er goed bijliggen :lol
v706641
Mountainbiker

Post by v706641 »

sven nijs rijd gemiddeld 28km/u :^o :^o :^o
De Stadsdichter
Mountainbiker

Post by De Stadsdichter »

De Stadsdichter wrote:
frits motaar wrote:
De Stadsdichter wrote:juist een toerke gedaan in de Keiheuvel ligt er fantastisch bij als het zo droog blijft zal het zondag een mooie tocht zijn.
De manne vant loszand zulle der zen :drunk:
deze tocht is hopelijk niet zo "vettig" als vorig jaar,want ik meen me te herinneren dat ik toen door en door nat en smerig was,het regende toen wel,maar het parcours was ook redelijk doorweekt.
Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!
We passeren welliswaar de keiheuvel,maar daarmee is dan ook alles gezegd,het grootste deel van het parcours is toch wel "andere koek".
Op eerste gedeelde kan inderdaad er iets meer modder zijn maar niet zoals de voorgaande jaren als het weer teminste blijft wat ze voorspellen. Stof zal er wel niet zijn maar het gaat er goed bijliggen :lol
Enkel als men de 70 km doet en men in de Keiheuvel splits zoals voorgaande jaren komt men op een asfalt weg en moet men links naast een beek indraaien hier kan het wel eens slecht zijn hier kan men ook door rijden op de asfalt tot het volgende kruispunt en dan rechtsafslaan en men zit terug op de toer als deze teminste hetzelfde blijft als voorgaande jaren. Het is wel een dikke 2 km asfalt dan. :bounce:
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Langs die beek is het inderdaad dikwijls baggeren. Weet iemand van de organisatie hoe de toestand er nu is?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

ThaDoc wrote:Langs die beek is het inderdaad dikwijls baggeren. Weet iemand van de organisatie hoe de toestand er nu is?
Morgen wordt beslist of we de keuzemogelijkheid bieden, of iedereen langs de beek sturen
parinho
Mountainbiker

Post by parinho »

Is er op de bevoorrading de mogelijkheid om je drinkbus te vullen met water of een energiedrankje of is het aangeraden om extra drank in mijn rugzak te steken .
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

parinho wrote:Is er op de bevoorrading de mogelijkheid om je drinkbus te vullen met water of een energiedrankje
no problem
pvg
Mountainbiker

tt mol wezel

Post by pvg »

effe een woordje aan de organisators: inderdaad steeds een prachtig ingerichte tt. Vorig jaar ondanks het zeer slechte weer ook van de partij geweest en dit zelfs zeer vroeg en hierover gaat mijn opmerking.
Vroeg komen = dichtbij parkeren, ik werd vorig jaar een heel eind voor de tent zeer onvriendlijk aangemaand van te parkeren, aan de inschrijving gekomen bleek er zelfs nog voldoende plaats aan de tent zelf en zeker op de parking van Nyrstar, eerst komen = dichtbij parkeren hé manne.
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

ik kom voor de 70km met wat collega's ben eens benieuwd !
al 2 jaar de ambitie gehad om de grote toer te doen maar wegens het slechte weer op vorige edities is het er nog niet van gekomen.
Dit jaar zit het weer mee !
Post Reply