Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Morgen gaan we naar Gavere. Een2 tal nieuwe bikers, even een route leren kennen uit de omgeving. Wie mee wil gaan kan ons vervoegen. We vertrekken om 13.30u aan de trameinde van Melle Leeuw (tram21). Of Pm.kunnen we nog een plaats afspreken in het Gentse. Sportieve groeten Rudy VdE.
We gaan zeker langs off-road wegen dit vanaf Merelbeke tot de route te Vurste. Tijdens de rit ga ik informatie geven over de route en aanpak, beklimming en afdalingen , oversteken van een weg enz. een beetje gids spelen dus.
dipdup
Mountainbiker

Post by dipdup »

ok, tot volgende week e. ik kom ook zeker :P
Jens
Mountainbiker

Post by Jens »

sorry, ik weet ni of ik het al gezegd had, maar ik ga er niet kunnen bijzijn p de vergadering. Maar hou aub achteraf op de hoogte...

Veel succes!
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

ik moet ook passen hoor. Kheb een stuk grond gekocht tegen affligem en kheb hierdoor een afspraak in de namiddag; te Affligem.

Hou al de geïnteresseerden alleszins op de hoogte via dit topic. Tis goed om weten wat de afloop was van de bijeenkomst.

veel succes ginder
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste geinteresseerden,
bedankt voor je belangstelling en aanwezigheid als ook je verontschuldiging.
Rekening houden met de gedachten van iedereen kan er zeker een club opgericht worden in het Gentse.
Onze doelstelling zou zijn samen gaan trainen dit op weekdagen en samen toertochten rijden tijdens weekends. Voorlopig houden we het bij een individueele verzekering maar er kwamen al enkele gedachten om deze in club verband te verkrijgen. Zelf zou ik streven dat ieder dus een gelijke vind binnen de club.
Onze eerst komende afspraak is op 1nov te Mariakerke op het Domein Claes Bouart waar zeker Rens & Stempy en Beethoven zouden aanwezig zijn en dit vanaf 13.00u, wie wil komen is welkom.
2 nov zouden we een tocht maken te Vielsalm -St Vith zo door de Hoge Venen in samenwerking met een andere Antwerpse mountainbikers club. Wie meer informatie wil over de tocht van 2 november kan terecht bij Beethoven: rudyvandeneeckhout@hotmail.com.
Volgende afspraken maken we eensgezind op in de loop der week en ieders voorstel kan zeker overwogen worden. Ieder die zich wil aansluiten kan dit door een mail te sturen naar: auwera@hotmail.com .
Zodat we ieders emailadres hebben en op de hoogte kunnen houden van eventuele gezamelijke tochten

sportieve groeten
R.VdE
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste Streekbikers,

Ik zou zeker graag jullie visie eens willen kennen zodat we iets gezamelijk kunnen doen. Ik wacht vol spanning af wat jullie daar antw. Ik wil zeker eens afspreken met jullie tussen 11/en 15-11. Elkaar eens leren kennen. Kunnen we een bike wagen in eigen streek of een routje plannen. Rudy VdE.

Wie gaat er mee naar Massemen op 11/11 op TT
tazzie
Mountainbiker

Post by tazzie »

Massemen zie'k wel zitten, zo leer ik misschien nog wa meer bikers van Gent kennen :bounce:
'k kan wel enkel 's morgens...

Koen
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste Tazzie,
als je me een uur geeft kunnen we afspreken aan de Keizerpoort. Kunnen dan gezamelijk aldaar gaan met de bike. Zijn dan al iets warm gelopen. t is niet zover of anders doen we aldaar een verkorting aan de 35km. Tenslotte moeten we nog teug naar Gent. Ik zag al op het forum enkele biker staan blinken welke ik ken. Effe voorstellen dan maar.
Sportieve groeten Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Prog November,

2/11 naar de venen met enkele bikers Vielsalm, Eupen.
6/11 in het Gentse biken(route 1)
11/11 Massemen
12/11 Biken in Gent(Route2)
13/11 Steenhuize
14/11 Biken in Gent( route3)
15/11 vervolg in de venen
20/11 Ertvelde of 21/11 Evergem Geveld door ziekte.
27/11 Geraardsbergen onder voorbehoud.
Voor meer info kan je me steeds bij me terecht.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

ik probeer ook af te komen

wat voor route is dat eigenlijk????
Post Reply