Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

joske uit breda wrote:Ik kom ook. Vorig jaar inderdaad een vettige bedoening. Op het eind naar het vertrek toe langs het kanaal kon ik geen meter meer vooruit komen!!! Van het begin tot het einde was het, althans in mijn geheugen, vettig tot en met.Zal zondag wel anders zijn.!! Ga het nu proberen om de 60 met een :-D :-D te beeindigen.!!! Een aantal weken geleden nog getoerd hier over de keiheuvel met-8* in de sneeuw en nu lente-achtige omstandigheden.!!

@ sibo g; niks om geven dat u nog een beginner ben!! Daar waar mogelijk iemand laten passeren en voor de rest lekker fietsen en genieten van wat het parcours te bieden heeft. Prestatie leveren o.k. maar sommigen onder ons bikers willen wel eens vergeten dat het recreatieve tochten zijn. En, inderdaad, door het succes van het mtb-en en de top organisatie hier in Mol zal het inderdaad erg druk worden. Die daar niet tegen kunnen moeten maar ergens anders gaan bollen.!!!!! Veel plezier allemaal en geniet ervan.!! :lol: :lol:
Da kan ook aan den drank gelegen hebben hé, of heb je net voor het kanaal nie halt gehouden?
Bij mij zijn die laatste 2 km mijn beste van heel den toer :drunk: :drunk: :drunk:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Even een vraag of iemand een idee heeft vanaf wanneer de 60 en 70 km splitsen?
Ikzelf ga de 70 km rijden, maar collega's gaan waarschijnlijk de 60 km rijden en dan weet ik toch al hoeveel km we ongeveer samen kunnen rijden.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Speedy Pinegel wrote:Even een vraag of iemand een idee heeft vanaf wanneer de 60 en 70 km splitsen?
Ikzelf ga de 70 km rijden, maar collega's gaan waarschijnlijk de 60 km rijden en dan weet ik toch al hoeveel km we ongeveer samen kunnen rijden.
De splitsing komt er al na een kleine 13 km.
Wil je zo lang mogelijk samenrijden, dan kan je ook deze splitsing overslaan, en samenrijden tot en met bevoorrading 2 (km 47) en daar inkorten tot een 60 km.
Indien daarvoor interesse >> een pb met je emailadres
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Speedy Pinegel schreef:
Even een vraag of iemand een idee heeft vanaf wanneer de 60 en 70 km splitsen?

De splitsing komt er al na een kleine 13 km.
Wil je zo lang mogelijk samenrijden, dan kan je ook deze splitsing overslaan, en samenrijden tot en met bevoorrading 2 (km 47) en daar inkorten tot een 60 km.
Indien daarvoor interesse >> en pb met je emailadres
splitsen de 60 en 70 km 1 keer? Als deze terug samenkomen, blijven ze dan ook samen lopen?
Last edited by Speedy Pinegel on Thu 23 Feb 2012 17:26, edited 1 time in total.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Speedy Pinegel wrote: splitsen de 60 en 70 km 1 keer? Als deze terug samenkomen, blijven ze dan ook samen lopen?
Na 13 km is er een splitsing, waar de 70 (en de 45) een lus van 10 km extra doet, daarna lopen 60 en 70 samen (daardoor is de eerste bevoorrading voor de 70 na 28 km en voor de 60 na 18 km)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

lowie wrote:
Speedy Pinegel wrote: splitsen de 60 en 70 km 1 keer? Als deze terug samenkomen, blijven ze dan ook samen lopen?
Na 13 km is er een splitsing, waar de 70 (en de 45) een lus van 10 km extra doet, daarna lopen 60 en 70 samen (daardoor is de eerste bevoorrading voor de 70 na 28 km en voor de 60 na 18 km)
Na 28km? Perfect dat die zo laat komt.
Is de toer hetzelfde als verleden jaar en staat de 2de bevoorrading daar weer vlak aan het kanaal?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Speedy G. wrote:Is de toer hetzelfde als verleden jaar en staat de 2de bevoorrading daar weer vlak aan het kanaal?
In grote lijnen hetzelfde, en de bevoorradingen op dezelfde plaats
focuske
Mountainbiker

Post by focuske »

De konijnenbergdabbers komen ook,voor de la chouffe natuurlijk
Joykiller
Mountainbiker

Post by Joykiller »

Lowie, heb jij ook weet hoe lang de 70 en de 45 km samen rijden?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Joykiller wrote:Lowie, heb jij ook weet hoe lang de 70 en de 45 km samen rijden?
zelfs dát weet ik : tot ongeveer km 35 (dus de 1ste bevoorrading samen en dan nog een 7-tal kilometer)
Post Reply