Da kan ook aan den drank gelegen hebben hé, of heb je net voor het kanaal nie halt gehouden?joske uit breda wrote:Ik kom ook. Vorig jaar inderdaad een vettige bedoening. Op het eind naar het vertrek toe langs het kanaal kon ik geen meter meer vooruit komen!!! Van het begin tot het einde was het, althans in mijn geheugen, vettig tot en met.Zal zondag wel anders zijn.!! Ga het nu proberen om de 60 met een![]()
te beeindigen.!!! Een aantal weken geleden nog getoerd hier over de keiheuvel met-8* in de sneeuw en nu lente-achtige omstandigheden.!!
@ sibo g; niks om geven dat u nog een beginner ben!! Daar waar mogelijk iemand laten passeren en voor de rest lekker fietsen en genieten van wat het parcours te bieden heeft. Prestatie leveren o.k. maar sommigen onder ons bikers willen wel eens vergeten dat het recreatieve tochten zijn. En, inderdaad, door het succes van het mtb-en en de top organisatie hier in Mol zal het inderdaad erg druk worden. Die daar niet tegen kunnen moeten maar ergens anders gaan bollen.!!!!! Veel plezier allemaal en geniet ervan.!!![]()
Bij mij zijn die laatste 2 km mijn beste van heel den toer