Zo 26/02/2012 Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Offroadbiker
- Mountainbiker
Post by Offroadbiker »
Een VTT zoals er niet veel meer zijn .Gelukkig zijn er nog mensen die de MTBer zijn pleziertje nog gunt en ze toelaat door bos en duin te laten MTBen
Groot is de waardering om te zien dat meerdere meters lint is gespannen
Der zal wa werk aan zijn geweest Alléé nog vijf keer slapen

-
Willy Sport
- Mountainbiker
Post by Willy Sport »
We starten met een overgangsgedeelte om via een stukje vettig parcours(= munitiedepot) via het sportpark van Oostduinkerke naar het Hannecartbos te rijden. Vanaf hier een afwisseling van pittoreske duinenwegels, 3 km strand, beklimming van Hoge Blekkerduin en 'steile weg'. Via single-tracks in de noorduinen naar het bos in De Panne.Een overgangsgedeelte om via de 'Berglaan' en de noordduinen naar de singletrack van de Basis Koksijde(= pronkstuk) te rijden. Daarna nog een drietal kilometer om te genieten van een welverdiende Sint Bernardus !JJ Ramone wrote:Van het verre Brussel zijnde, en nog nooit aan de kust gereden hebbende, maar toch van zin zijnde af te komen, zou ik toch graag een antwoord hebben om de vraag: hoeveel zand (strand, duinen, ...) krijgen we voor de wielen geschoven? Zijn dit korte stukken, of is het 1 langgerekte strandrace?
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
nog een rondje van 't zelfde!uncle sam wrote:vo mij terug een pakketje duvel aub :)Willy Sport wrote:De sportdienst Koksijde laat weten dat in de gratis tombola(iedereen prijs !) er een mountainbike 'canondale' twv 1.900 € en een hogedrukreiniger te winnen is bovenop de 7.500€ aan naturaprijzen !!!
Met enkele Herders present op deze tocht !
Hallo Bikers,
Ik ben de parcourbouwer op het militair domein.
ben de ganse dag bezig geweest en morgen nog een dag met het uitzetten van parcour om jullie een prachtig stuk ofroad te bezorgen.
hier en daar een aanpassing ten opzichte van vorige editie.
Ik zou zeggen zeker afkomen naar Koksijde het loont zeker de moeite.
Groeten: Georges
Ik ben de parcourbouwer op het militair domein.
ben de ganse dag bezig geweest en morgen nog een dag met het uitzetten van parcour om jullie een prachtig stuk ofroad te bezorgen.
hier en daar een aanpassing ten opzichte van vorige editie.
Ik zou zeggen zeker afkomen naar Koksijde het loont zeker de moeite.
Groeten: Georges
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
Jups,
alvast een ferme meute TEGENTERTERS zullen ook van de partij zijn !!!
Tot dan

alvast een ferme meute TEGENTERTERS zullen ook van de partij zijn !!!
Tot dan
-
Willy Sport
- Mountainbiker
Post by Willy Sport »
De start is officieel voorzien om 8.30 u.(zie publiciteit), indien het parcours iets vroeger(bv 8.15 u) volledig is gecontroleerd dan zullen we vroeger starten. Hopende op jullie begrip !slik20 wrote:Hallo, kan er al rond de klok van acht uur gestart worden of is dat niet mogelijk i.v.m. Hoog water
Ben er altijd graag vroeg bij ,en het is toch al licht rond 7.30u
Meermaals hebben we te kampen met vandalisme ivm richtingaanwijzers...