Zo 26/02/2012 Mol-Wezel :: 21ste Wezelse mountainbiketocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

ik kom ook af
2 jaar achter elkaar onderweg peg gehad dus hopelijk nu 3de goede keer
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

De Stadsdichter wrote:juist een toerke gedaan in de Keiheuvel ligt er fantastisch bij als het zo droog blijft zal het zondag een mooie tocht zijn.
De manne vant loszand zulle der zen :drunk:
deze tocht is hopelijk niet zo "vettig" als vorig jaar,want ik meen me te herinneren dat ik toen door en door nat en smerig was,het regende toen wel,maar het parcours was ook redelijk doorweekt.
Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!
We passeren welliswaar de keiheuvel,maar daarmee is dan ook alles gezegd,het grootste deel van het parcours is toch wel "andere koek".
Last edited by frits motaar on Wed 22 Feb 2012 22:28, edited 3 times in total.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Als het in de keiheuvel vettig ligt moet het al extreem slecht weer zijn. Dit is niet het geval en dus ligt het inderdaad zalig droog
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

big-Mac wrote:Als het in de keiheuvel vettig ligt moet het al extreem slecht weer zijn. Dit is niet het geval en dus ligt het inderdaad zalig droog
dan moet er al bekan nen tsunami gepasseerd zijn :p
jean-ke
Mountainbiker

Post by jean-ke »

Wij komen ook af als 't goed is met 5 :bounce:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

frits motaar wrote:Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!
Fout ! de 45 km van Mol-Wezel doet exact dezelfde geboeden aan als die van Balen, weliswaar in een andere volgorde.
Alleen de 60 en 70 gaan nog een andere richting uit (Lommel-Kattenbos o.a.)
We hadden de vorige 2 jaar enkel af te rekenen met extreem slecht weer.
Maar nu ligt alles er kurkdroog bij !
Last edited by lowie on Thu 23 Feb 2012 11:39, edited 1 time in total.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

STARTUUR :
de inschrijvingstafels zijn open vanaf 7.45 u
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Ik kom ook. Vorig jaar inderdaad een vettige bedoening. Op het eind naar het vertrek toe langs het kanaal kon ik geen meter meer vooruit komen!!! Van het begin tot het einde was het, althans in mijn geheugen, vettig tot en met.Zal zondag wel anders zijn.!! Ga het nu proberen om de 60 met een :-D :-D te beeindigen.!!! Een aantal weken geleden nog getoerd hier over de keiheuvel met-8* in de sneeuw en nu lente-achtige omstandigheden.!!

@ sibo g; niks om geven dat u nog een beginner ben!! Daar waar mogelijk iemand laten passeren en voor de rest lekker fietsen en genieten van wat het parcours te bieden heeft. Prestatie leveren o.k. maar sommigen onder ons bikers willen wel eens vergeten dat het recreatieve tochten zijn. En, inderdaad, door het succes van het mtb-en en de top organisatie hier in Mol zal het inderdaad erg druk worden. Die daar niet tegen kunnen moeten maar ergens anders gaan bollen.!!!!! Veel plezier allemaal en geniet ervan.!! :lol: :lol:
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

lowie wrote:
frits motaar wrote:Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!
Fout ! de 45 km van Mol-Wezel doet exact dezelfde geboeden aan als die van Balen, weliswaar in een andere volgorde.
OK!
Dan is het nog eens tijd om een filmke bijeen te biken,want als het drassig is heb je er niet veel aan hoor. :bounce:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

frits motaar schreef:
Dit is niet te vergelijken met die tocht van aan de keiheuvel hoor!

Hopelijk na vandaag en morgen ook nog. Alleé zolang het zondag er goed bij ligt is voldoende hé :)
Post Reply