Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

fenikkel wrote:Was inderdaad een mooie toer. Maar heb wel eens een vraagje tov de organisatie. Mag je altijd op dat cyclocross parcour komen want ik wil er nog wel eens gaan oprijden?
van 1 september tot 1 maart mag je daar rijden (cyclocross seizoen)
switch87
Mountainbiker

Post by switch87 »

wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

jacques-de-mtb'er wrote:
fenikkel wrote:Was inderdaad een mooie toer. Maar heb wel eens een vraagje tov de organisatie. Mag je altijd op dat cyclocross parcour komen want ik wil er nog wel eens gaan oprijden?
van 1 september tot 1 maart mag je daar rijden (cyclocross seizoen)
Heb je daar een adres van? ik vond het parcour echt wel dikke fun.
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

wihameke wrote:Heb je daar een adres van? ik vond het parcour echt wel dikke fun.
Dat parcours (de zwarte lus) is gelegen vlak aan camping Floreal.

http://maps.google.be/maps?hl=nl&q=camp ... eal+kempen
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

ik heb de route's al een paar keer van herentals gereden maar die zwarte heb ik nog niet tegen gekomen en ik start altijd aan die camping?
NetWave
Mountainbiker
Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3

Post by NetWave »

Sterk, op de parking van die camping zie je volgens mij de zwarte lus al (stond een tijdje terug een groot bord bij)... :wink:

Vanuit de parking volg je gewoon de brede zandweg die 't bos ingaat. Je gaat dus NIET rechts de groene lus in (dat padje naast de afrastering van de camping) maar gewoon rechtdoor. Iets verder links vind je de zwarte lus. Nog wat verder komt de groene lus terug (rechts).
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

wihameke wrote:ik heb de route's al een paar keer van herentals gereden maar die zwarte heb ik nog niet tegen gekomen en ik start altijd aan die camping?
dat cycloparcours ligt gewoon achter de camping. als je er komt aangereden aan de oprit van de camping, is het links achter de gebouwen.
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

tijdens de tocht heeft er iemand ( ik denk van de organisatie ) foto's en of filmpje van mij genomen iets na de bevoorrading . komen deze ook online . of kun je mij deze bezorgen via mail . ik was de persoon die zijn fiets aan het herstellen was na een klim .
A mie
Mountainbiker

Post by A mie »

Nog een mooi filmpke van jullie TT :

Post Reply