van 1 september tot 1 maart mag je daar rijden (cyclocross seizoen)fenikkel wrote:Was inderdaad een mooie toer. Maar heb wel eens een vraagje tov de organisatie. Mag je altijd op dat cyclocross parcour komen want ik wil er nog wel eens gaan oprijden?
Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
Heb je daar een adres van? ik vond het parcour echt wel dikke fun.jacques-de-mtb'er wrote:van 1 september tot 1 maart mag je daar rijden (cyclocross seizoen)fenikkel wrote:Was inderdaad een mooie toer. Maar heb wel eens een vraagje tov de organisatie. Mag je altijd op dat cyclocross parcour komen want ik wil er nog wel eens gaan oprijden?
- NetWave
- Mountainbiker
- Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3
Dat parcours (de zwarte lus) is gelegen vlak aan camping Floreal.wihameke wrote:Heb je daar een adres van? ik vond het parcour echt wel dikke fun.
http://maps.google.be/maps?hl=nl&q=camp ... eal+kempen
- NetWave
- Mountainbiker
- Location: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3
Sterk, op de parking van die camping zie je volgens mij de zwarte lus al (stond een tijdje terug een groot bord bij)...
Vanuit de parking volg je gewoon de brede zandweg die 't bos ingaat. Je gaat dus NIET rechts de groene lus in (dat padje naast de afrastering van de camping) maar gewoon rechtdoor. Iets verder links vind je de zwarte lus. Nog wat verder komt de groene lus terug (rechts).
Vanuit de parking volg je gewoon de brede zandweg die 't bos ingaat. Je gaat dus NIET rechts de groene lus in (dat padje naast de afrastering van de camping) maar gewoon rechtdoor. Iets verder links vind je de zwarte lus. Nog wat verder komt de groene lus terug (rechts).