Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

bollie wrote:Change of plans..Het wordt , zoals het er nu naar uitziet , week 31 , 32 en 33.Helaas wil mijn collega de eerste 3 weken en omdat ik deze al 2 jaar heb gehad, mag hij eerst . Ook is het nog niet voor 100 % zeker dat wij wel gaan .Ik moet , helaas ,een slag om de arm houden ...maar met een beetje geluk [-o< ben ik er hoor ...ik heb niet voor niets nu een verstelbare zadelpen...de gravity dropper ....zakt dus 10 cm met druk op de knop en zal , ook ik , de afdaling kunnen doen zonder af te stappen [-X of op de grond te liggen #-o
Hoi Bollie,

toen ik in 2011 in Riva was heb ik wat verstelbare zadelpennen uitgeprobeerd. Werkt goed. Ideaal bij het downhillen.
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Ik lees dat de vakanties niet helemaal in lijn liggen :-? .
Zelf heb ik vakantie in week 28-29-30 waarschijnlijk, maar niet zeker waar ik naar toe ga. Persoonelijke situatie is wat gewijzigd. Afgelopen Oktober 2011 was ik in Riva del Garda en heb daar 6 dagen rondgetoered met een man of 12. Was echt de max! vette trials... Moet wel toegeven dat Spanje toch wel gaver was...
:bounce:
Zoals eerder genoemd. lijkt mij leuk om elkaar te treffen in de Ardennen en wat te biken en te mijmeren over de gereden trials in Spanje. Kan daar trouwens aan een goedkoop huisje komen.
Zit momenteel met een Hernia thuis en de bike aspiraties heb ik wat moeten temperen...balen :(
Ik heb in geschreven voor de Trans Germany (Juni), maar daar moet ik nog serieus voor gaan trainen, maar dan moet ik wel van die hernia afzijn. Dat duur hopelijk nog maar 4 weken en dan kan ik weer rustig gaan opbouwen, hoop ik...
Tot zover wat updates..
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Prima man..een weekendje ardenne lijkt me echt leuk met een groepje.We wachten gewoon op beter weer en gaan dan maar eens iets afspreken .Als jij een goedkoop adres hebt , is dat helemaal mooi .Niet zo mooi als je last van hernia hebt ...Kurt had afgelopen zomer ook een dubbele hernia...heb ik echter niets van gemerkt .Het lijt me dat ik mijn zadelpen beter kan testen in de ardenne dan hier op het vlakke ...we wachten af
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

weekendje Ardennen? Misschien is het verlengde weekend met hemelvaart (Do 17 mei -Zo 20 mei) of met Pinksteren (26-28 mei) wel iets???
:roll:

@ Reesbiker: Trans Germany??? wooooooww cool man!! een beetje training zal je wel nodig hebben denk ik, dus laat je maar goed verzorgen!

@ bollie: Die zadelpen staat er nu enkel op voor het gewicht zeker? #-o

@ Univega: Het is daar zo stil ... :-? volgens mij is hij met de brandweer aan't staken :wink:

ikke?? Pas terug van het skieën [-o< Dat was weer eens heeeeeeerlijk! Nu de kilo's er weer aftrainen :drunk:
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Het is geen verende zadelpen hoor.. :bounce: ..met dat 'gewicht 'zit het wel goed [-X ..81 kg schoon aan de haak is voor mij prima.Zal eens kijken naar die datum op te mtb-en bij jullie...lijkt me een heeeeeel goed plan..ga waarschijnlijk ook 6 x de alpe d'huez doen in juni...minimaal 6 x dan he [-o< ..zo..nu weer snel op de fiets. =D>
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Het is belangrijk om op het juiste moment te pieken :-), in de winter doe ik het rustig aan, het is veel te koud. Juli-aug dat zijn mijn maanden.
Coyote, een beetje "wintervet" kan geen kwaad hoor.
Reesbiker, geen paniek. Ik heb inderdaad ook met een dubbele hernia gezeten en dacht dat ik het mtb'n wel kon vergeten, maar voldoende rust en heel rustig terug opbouwen, dan komt het wel in orde. (maak niet de fout van te vlug op je fiets te springen....).
Ik vrees dat de verlengde weekends en de mei niet zullen lukken voor mij, er staat een zeilwedstrijd naar Engeland en een 4x4 weekend naar Frankrijk op programma...
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Nou Kurt & Peter...hopelijk heb ik niet het verkeerde weekend uitgekozen om te biken in het mooie Belgie.
Afegopen weekend was het wel heerlijk weer ..pff..hopelijk hebben we volgende maand ook prima weer..wellicht is het wel iets warmer..hopelijk..tot snel
univega
Mountainbiker

Post by univega »

coyote, welke datum ben je nu juist ginder ?
En Bollie wanneer kom jij ginder aan...
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Kurt..ik ben er op 26 juli..hopelijk kunnen we nog met ons 3-en een rondje rijden
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:Kurt..ik ben er op 26 juli..hopelijk kunnen we nog met ons 3-en een rondje rijden
Dat gaat zeker lukken, binnenkort zie je Peter, misschien de trip naar het stuwmeer ?
Post Reply