Zo 19/02/2012 Nevele :: 7de VTT Rudy Dhaenens

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lucky Luc
Mountainbiker

Post by Lucky Luc »

Je mag rekenen op 65% off-road waarvan er toch een deel pittige en technishe stukken zijn.
Het parcour ligt er , zoals het vandaag is , vrij berijdbaar bij. Hopen dat er morgen niet te veel regen uit de lucht valt.
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

:oops: :oops: :oops: Zal er dit jaar nie bij zijn wegens " DE GRIEP " .
Moar de TEGENTERTERS zullen wel van de partij zijn veur zulk nen schoanen tocht =D> =D> =D> =D> .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
knurre
Mountainbiker

Post by knurre »

Ik ben ook van de partij en pik in op het einde van de Mariahovelaan .
Altijd mooie tocht .
tipi
Mountainbiker

Post by tipi »

Mooi uitgepijlde route van 50km gereden die er uiteindelijk 55 bleken te zijn. Misschien die baggerstroken langs de E40 laten vallen na veel regen want veel plezier vind ik daar niet aan. Wel goede bevoorradingen en een bewaakte fietstalling gezien =D>
stijndt
Mountainbiker

Post by stijndt »

mooie moordernde route van 65 ipv 60km
laatste stuk langs de E40 heeft mn benen wel volledig afgesneden maar voor deze streek rima toertocht.
een pluim voor de organisatie...
jos50+
Mountainbiker

Post by jos50+ »

Gestart voor de 60km maar na de buiklanding na glijpartij op houten brugje
overgeschakeld naar de 45km, mooie tocht, goede bepijling, goede organisatie.Bedankt voor de verzorging achteraf.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Vertrokken rond 9.30u.Mooie tocht met enkele unieke stukken offroad...vooral rond die waterpartijen rijden,kon me wel bekoren.Op het einde van de 45 km nog een ellenlange,glijstrook langs de autostrade,waar maar geen einde aan kwam.Het was daar ook stevig beuken tegen de wind in!! #-o Heel veel stervende zwanen bijgehaald op het laatst,blijkbaar hadden er veel de afstand en ondergrond onderschat!!Aaangekomen met precies 50 km op de teller.Geen afspuit,douche en aprés gebruikt.Goede organisatie en toertocht die ik graag volgend jaar terug rijdt :bounce: :bounce: bedankt voor de mooie voormiddag!!
dingo 8)
klokkerijder
Mountainbiker

Post by klokkerijder »

Leuke tocht gereden daar in nevele op de 45 km gegaan die zoals mijn voorganger ook ik op 50 km uitkwam.
De bagggerstroken langs de e40 hebben ook mijn benen meer of vol laten lopen.
Voor de rest prima rit goede bepijling ,goede bevoorrading,afspuit en douche waren ook goed. =D> =D> =D> voor de organistatie. Volgend jaar terug van de partij.
sofeurken
Mountainbiker

nevele

Post by sofeurken »

samen mé t wijveke en mn broer hier de start genomen,hij heeft zn nieuwe bike hier s kunnen testen en goed bevonden(mits aanpassen bandenspanning),nu zust nog t zadel wa verzetten en een schelle van t stuur zagen en hij kan zijne tomphson 29-er de sporen geven jiehaa!!
t was frisjes om te starten maar allee da was rap vergeten!er was mooi werk gemaakt om 2 brugjes aan te leggen,dat ene dat er vast lag was inderdaad gevaarlijk door de gladde bankiraiplanken,altijd op te letten daar op!de gekende stukken langs de vaart zoals altijd TOP,,voor de zone ervaren bikers moest ge nu ook zo ervaren niet zijn hoor :roll:ondertussen was het zonneke ook van de partij,mmm lekker. broerken stapte ook s af lags de autostrade om de grond s van dichtbij te bekijken maar toch de 45 vlot uitgereden na zijn halve marathon van zaterdag,proficiat!
2 mooie bevoorr en een stutje achteraf maakten onze voormiddag compleet!
Lucky Luc
Mountainbiker

Post by Lucky Luc »

Bedankt aan de 506 deelnemers. De weergoden waren ons toch gunstig gezind, de reacties achteraf waren positief en de Tongerlo met da schelleken boterham heeft goed gesmaakt.
Dat geeft ons terug goede moed voor voor volgend jaar rond dezelfde periode. :bounce: :bounce: =D>
Post Reply