Za 18/02/2012 Knesselare :: VTT Slothappening

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
barty
Mountainbiker

Post by barty »

gisteren voor de tweede maal dit jaar op de fiets gesprongen en het resultaat was eraan te zien ...beetje slechte fysiek op dit ogenblik #-o :oops:
De tocht zelf vond ik eerder nogal saai ( behalve dan het stuk waarop ik me eerder op Waregem Koerse waande... :wink: ), met zeer veel rechte stukken en weinig of geen technische passages en dan die wind natuurlijk hé :oops:
De organisatie op zich best wel oké, vlotte inschrijving, goeie bevoorrading, bepijling netjes uitgevoerd en warme douches.
Na de douche nog eventjes bekomen met drankje en me bijna volledig gesmeten op de dansvloer voor het orkest :wink: voor de voeten van Knurreke die als jonge mama straalde :lol:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ksluit mij aan bij barty's commentaar ,goeie organisatie maar voor mij persoonijk nie mijn ding ,dreef in en uit ,dreef weg en were.......liever iets meer aktie voor mij.Maar toch nog altijd respekt voor de mensen die iets in orde organiseren.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Filmke van deze tocht
French
Mountainbiker
Location: cube ams 100 hpc teamline,zannata evo 29,Cube Reaction Race

Post by French »

Rock Rider wrote:

Filmke van deze tocht
Nice :wink:
marie 66