Zo 26/02/2012 Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
mooie stukken bissen, zo hebben we nog meer kwaliteitskilometers!Willy Sport wrote:SINGLETRACK is gebleven zoals vorig jaar maar de grootste afstand is gereduceerd tot 47 km. Er wordt niet meer gereden naar de koolhofput in Nieuwpoort Stad gezien de weg naar en van teveel op de openbare weg is en geen meerwaarde is. Nu hebben we 47 km kwaliteitskilometers !henkieboy wrote:Willy Sport wrote:
UITERAARD !
Uiteraard wat ?? singletrack of 61km (nu maar 47)
zijn die mooiste zones makkelijk te bissen: ook voor mensen die de streek niet kennen??
ik kom nl van anderhalf uur ver met de auto. geen zin om na 47km al rond te zijn. Ben ook Bob
dus is après geen alternatief om me wat langer bezig te houden
ofwel dubbel ik wat zone's, ofwel start ik nog een tweede maal en neem dan de korte.
ik kom nl van anderhalf uur ver met de auto. geen zin om na 47km al rond te zijn. Ben ook Bob
ofwel dubbel ik wat zone's, ofwel start ik nog een tweede maal en neem dan de korte.
- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
onderschat dit tochtje nie vorig jaar er heel veel gezien dat hun tong bijna in hun voorwiel draaide op het laatste stukjootje wrote:zijn die mooiste zones makkelijk te bissen: ook voor mensen die de streek niet kennen??
ik kom nl van anderhalf uur ver met de auto. geen zin om na 47km al rond te zijn. Ben ook Bobdus is après geen alternatief om me wat langer bezig te houden
![]()
-
noutje
- Mountainbiker
Vorig jaar het calmeybos tweemaal maar het vat was af aan het einde van het militair domein
Als reactie in mijn stats geschreven, volgend jaar de kleine toer en enkele keren bissen op militair domein
Zal dus niet nodig zijn met de 47km
Er hangen al veel lintjes heb ik gezien vandaag
Voor mij mag het de rest van de week zondag zijn ben toch in conge
Als reactie in mijn stats geschreven, volgend jaar de kleine toer en enkele keren bissen op militair domein
Zal dus niet nodig zijn met de 47km
Er hangen al veel lintjes heb ik gezien vandaag
Voor mij mag het de rest van de week zondag zijn ben toch in conge