bijna iets minder bruintek-zotic wrote:hdbadboy wrote:zo als ik het hier zie schilt er iets met mij .ik heb al twee buiten bladen versleten en midde blad is als nieuw![]()
![]()
ofzo :D
Buitenblad ongebruikt
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
[quote="hdbadboy"]zo als ik het hier zie schilt er iets met mij .ik heb al twee buiten bladen versleten en midde blad is als nieuw
[/quote]
...fenomeen komt me bekend voor
...fenomeen komt me bekend voor
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
zal maar niet zetten wat ik altijd standaard heb getrapt. men binnenblad is bijna nieuw op al die jaren. staat er voor de versiering op.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
' T is mijn rechter dijbeen, en mijn recht op privacy dan ????hdbadboy wrote:bijna iets minder bruintek-zotic wrote:hdbadboy wrote:zo als ik het hier zie schilt er iets met mij .ik heb al twee buiten bladen versleten en midde blad is als nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus nu, ik "bol" op 36/22, achter 12/34, en vind het ideaal hier in de buurt.
-
gidonhanger
- Mountainbiker
'k zou mijn buitenblad toch niet kunnen missen hoor
Als de conditie goed is, rij ik op 80-90% van vlakke droge TT's op mijnen 44.
Als je eens wilt vlammen komt ge met ne 32 toch tekort?
op 32/12 moet uw trapfrequentie al > 100 zijn om boven de 30km/u te rijden. Da's snel trappen hoor
Met nen 36/11 kun je een met een cadans van 100 al 40km/u halen, in een afdaling eens wat bijsteken kun je dan wel vergeten.
(Bovenstaande geld enkel voor 26inch wielen)
Als de conditie goed is, rij ik op 80-90% van vlakke droge TT's op mijnen 44.
Als je eens wilt vlammen komt ge met ne 32 toch tekort?
op 32/12 moet uw trapfrequentie al > 100 zijn om boven de 30km/u te rijden. Da's snel trappen hoor
Met nen 36/11 kun je een met een cadans van 100 al 40km/u halen, in een afdaling eens wat bijsteken kun je dan wel vergeten.
(Bovenstaande geld enkel voor 26inch wielen)
Last edited by Triple-T on Wed 22 Feb 2012 00:15, edited 1 time in total.