Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Duboisbiking
- Mountainbiker
Post by Duboisbiking »
Volgend jaar eens moeten afkomen, zal eens buiten westvlaanderen biken volgend jaar.ergens foto's?
Http://www.facebook.com/mountainbikesport
Http://www.facebook.com/mountainbikesport
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Volgens de site zullen de foto's morgen on line zijn.kletskop wrote:a ja , waar vinden we de fotos alweer?
@MTBSDVD83 : ja, dat zal ik geweest zijn want er was maar ene herder in Lichtaart...we zitten met een serieuze ziekenboeg en de rest is gaan skiën.
Maar ik ga ze "warm" maken zoda we volgend jaar met wat meer leden aan de start verschijnen.Deze was echt wel de moeite om de verre verplaatsing te doen.
- El Shetlando
- Mountainbiker
Post by El Shetlando »
We hebben weer een leuke dag gehad met een goed begin van een paar Tongerlo's ,dan een paar goeie kilometers met een goed afgepijld parcour en goede organisatie en natuurlijk als afsluiter een paar Tongerlo's.
MTB-Okselaar
MTB-Okselaar
ik heb mij hier zeer goed geamuseerd .
vroeg vertrokken voor de 37 km iets na 8 uur .
inscrhijving ging zeer vlot .
deze tocht was een en al fun . leuke klimmetjes en afdalingen . heen en weer op de ST .
.
BV was voldoende .
aan elke oversteek 2 personen om het verkeer tegen te kouden .
mij zien ze volgend jaar zeker terug maar dan voor een grotere toer .
vroeg vertrokken voor de 37 km iets na 8 uur .
inscrhijving ging zeer vlot .
deze tocht was een en al fun . leuke klimmetjes en afdalingen . heen en weer op de ST .
BV was voldoende .
aan elke oversteek 2 personen om het verkeer tegen te kouden .
-
Foxhunter
- Mountainbiker
Mijn broer en ik vertrokken rond kwart voor elf. Ondanks dat wij als renners fors doorrijden, waren zeker de tweede helft NERGENS nog seingevers te bekennen. Ik vind dat vreemd, zeker gezien het feit dat wij nogal wat langzameren hebben ingehaald en dus er nog veel volk na ons moet zijn gepasseerd.
Wij kijken heus wel uit, maar ik vind dat deze mensen veel langer hadden moeten blijven staan. Een minpuntje derhalve.
Buiten dat een mooie rit die, zeker voor de lieden die de vaste routes niet kennen, een aanrader is.
Wij kijken heus wel uit, maar ik vind dat deze mensen veel langer hadden moeten blijven staan. Een minpuntje derhalve.
Buiten dat een mooie rit die, zeker voor de lieden die de vaste routes niet kennen, een aanrader is.
- ---jakke---
- Mountainbiker
Post by ---jakke--- »
Hele leuke tocht met veel seingevers, dik in orde. Wel wa pech gehad, door de modder mijnen bril afgezet...en lap gene km later nen tak in mijn oog
. Kreeg mijn oog de eerst 5min niet meer open, nog nog wel wa last van.
Dus hier raad van tante kaat
altijd op zetten, mij ni meer gezien hoor!!!
Dus hier raad van tante kaat
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Ook ik ben hier vandaag komen ploeteren want het ging me absoluut niet goed vandaag. Uiteindelijk heen en terug met de fiets en toch een goeie 70km gedaan maar de laatste 13km naar huis was een ware calvarietocht want de man met de erg zware hamer was langsgeweest.
Over de tocht zelf kunnen we erg kort zijn --> SUPER gewoon.
Seingevers, bewaakte fietsparking, uitmuntende bevoorrading en dan nog de beste Bloso route van het land misschien wel.
Verleden jaar de tocht niet kunnen uitrijden door een verlies van mijn lens en dat ging dit jaar weer hetzelfde worden precies want mijn rechterlens is 3 keer uit mijn oog gekomen deze tocht. Gelukkig telkens terug kunnen inbrengen.
http://connect.garmin.com/activity/150872567
Over de tocht zelf kunnen we erg kort zijn --> SUPER gewoon.
Seingevers, bewaakte fietsparking, uitmuntende bevoorrading en dan nog de beste Bloso route van het land misschien wel.
Verleden jaar de tocht niet kunnen uitrijden door een verlies van mijn lens en dat ging dit jaar weer hetzelfde worden precies want mijn rechterlens is 3 keer uit mijn oog gekomen deze tocht. Gelukkig telkens terug kunnen inbrengen.
http://connect.garmin.com/activity/150872567
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
Om 10u vertrokken voor de 49 km
Het parcour was gewoon top
Jammer dat we hiervoor 120 km (enkel ) moeten rijden om dit parcour opnieuw te kunnen rijden
Het parcour was gewoon top
Jammer dat we hiervoor 120 km (enkel ) moeten rijden om dit parcour opnieuw te kunnen rijden
- zandduivel
- Mountainbiker
Post by zandduivel »
Vanwege de mountenbikers van KWB Westmalle, prima toertocht met venijnige klimmekes en technische afdaling, ene van ons had teveel aandacht voor de fotograaf en is op zijne smikkel gegaan.
Dus volgende jaar zijn we er weer.
Dus volgende jaar zijn we er weer.