Za 18/02/2012 Overpelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Het was weer genieten gisteren. Goed gedaan mannen !
De Dabbers waren met 13 op het appel: 9 Dabbers en 4 Dabberkes. De camera volgde de kleinste Dabbers.
Het videoverslag vind je hier:
www.dabbers.be
De Dabbers waren met 13 op het appel: 9 Dabbers en 4 Dabberkes. De camera volgde de kleinste Dabbers.
www.dabbers.be
-
Opa naarke
- Mountainbiker
Post by Opa naarke »
Gisteren van Bocholt naar Overpelt en rond 11.15u begonnen aan de 52 km. Wegens vooraf te weinig gegeten met honger aangekomen bij de bevoorrading. Bij de volgende splitsing gekozen voor de kortere afstand waardoor ik na 47,5 km terug op Holheide aankwam. Langs het kanaal terug naar Bocholt. Totaal 85km en benen helemaal leeg. Eigen fout natuurlijk als je enkele weken overslaat omdat het wat koud was. Proficiat aan de organisatie ! Top toer en top organisatie !
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
rony_rabijns wrote:Het was weer genieten gisteren. Goed gedaan mannen !
www.dabbers.be
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Maar goed dat ik het geluid er af gehaald heb. Je wil niet weten wat ik allemaal geroepen heb om die mannekes tot boven te krijgen zonder dat ze stopten.frits motaar wrote:rony_rabijns wrote:Het was weer genieten gisteren. Goed gedaan mannen !
www.dabbers.beknap filmke,echt sjiek om te zien dat die "jong gasten" bija overal naar boven rijden (vergeleken met sommige volwassenen
)
gisteren hier ook komen rijden met mijn zoontje .
allebei goed geamuseerd .
gekozen voor de 23 .
de kleine zijn kaarsje was uit de laatste km's . heb hem geduwd toen . het was ook zijn eerste toertocht sinds enkele weken door het slechte weer .
tochtje zelf was goed uitgepijld .
Bv was ok .
lekkere warme douche nadien en een paar lekkere soepjes op de apre's .
nog eens bedankt aan de man van de organisatie die mij vlak voor de Bv depaneerde .
( powerlock was in 2 gebroken ) .
ik heb de TT zonder problemen kunnen uitrijden .
tot de volgende keer .
allebei goed geamuseerd .
gekozen voor de 23 .
de kleine zijn kaarsje was uit de laatste km's . heb hem geduwd toen . het was ook zijn eerste toertocht sinds enkele weken door het slechte weer .
tochtje zelf was goed uitgepijld .
Bv was ok .
lekkere warme douche nadien en een paar lekkere soepjes op de apre's .
nog eens bedankt aan de man van de organisatie die mij vlak voor de Bv depaneerde .
ik heb de TT zonder problemen kunnen uitrijden .
tot de volgende keer .
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Voor ons is onze toertocht geslaagd, zeker nu we ook hier mooie commentaren krijgen. We hebben ons best gedaan om de tocht nog beter te maken en zo te horen zijn we hierin ook geslaagd.
Wij Peltercrossers MTB Team danken dan ook alle 700 deelnemers.
Foto's zijn te bekijken op http://www.fotopatch.smugmug.com en vanaf woensdag zouden deze online staan.
Wij Peltercrossers MTB Team danken dan ook alle 700 deelnemers.
Foto's zijn te bekijken op http://www.fotopatch.smugmug.com en vanaf woensdag zouden deze online staan.
Last edited by Mondeoracing on Mon 20 Feb 2012 17:52, edited 1 time in total.
Zaterdag de 52 km gereden en zelden zo'n mooie singletracks gezien! De technische stukjes waren om duimen en vingers af te likken, net zoals de uitgebreide bevoorrading! Perfect uitgepijld, echt een speeltuin voor mtb-ers! De charmante bediening op den après mocht er trouwens ook zijn 
Een dikke merci aan de Peltercrossers!
Een dikke merci aan de Peltercrossers!
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
Foto's staan online op http://fotopatch.smugmug.com/Mountainbi ... &k=pWzP5Lh