Zo 26/02/2012 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

wel kzal het anders vragen ist verstandig om met sammy slicks te rijden
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

freesoul wrote:wel kzal het anders vragen ist verstandig om met sammy slicks te rijden
NIIIIIIIINNNNNNNT , ge vergeet te vragen op oeveel druk ge de banden best zet , schijven of V-brakes in zand beter zijn , hoe ge uwe velo bitje kunt beschermen tegen t'zout.

#-o :roll: :wink: 8)

ge moe geweune :drunk: :bounce:

:wink:
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Willy Sport wrote:
henkieboy wrote:
Willy Sport wrote:
UITERAARD !

Uiteraard wat ?? singletrack of 61km (nu maar 47)
SINGLETRACK is gebleven zoals vorig jaar maar de grootste afstand is gereduceerd tot 47 km. Er wordt niet meer gereden naar de koolhofput in Nieuwpoort Stad gezien de weg naar en van teveel op de openbare weg is en geen meerwaarde is. Nu hebben we 47 km kwaliteitskilometers !
mooie stukken bissen, zo hebben we nog meer kwaliteitskilometers!
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

zijn die mooiste zones makkelijk te bissen: ook voor mensen die de streek niet kennen??
ik kom nl van anderhalf uur ver met de auto. geen zin om na 47km al rond te zijn. Ben ook Bob #-o dus is après geen alternatief om me wat langer bezig te houden :wink:
ofwel dubbel ik wat zone's, ofwel start ik nog een tweede maal en neem dan de korte.
Timmerman
Mountainbiker

Post by Timmerman »

geen enkel probleem om te bissen: de start en 't einde van 't calmeynbos zijn gelijk, alsook de singletrack op't militair domein. (vorig jaar toch)
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

jootje wrote:zijn die mooiste zones makkelijk te bissen: ook voor mensen die de streek niet kennen??
ik kom nl van anderhalf uur ver met de auto. geen zin om na 47km al rond te zijn. Ben ook Bob #-o dus is après geen alternatief om me wat langer bezig te houden :wink:
ofwel dubbel ik wat zone's, ofwel start ik nog een tweede maal en neem dan de korte.
onderschat dit tochtje nie vorig jaar er heel veel gezien dat hun tong bijna in hun voorwiel draaide op het laatste stuk
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

voor al diegene die al een voorproefje van het militair domein willen zien:

ze kunnen nu al het ganse leger optrommelen om linten te hangen :lol: :lol: :lol: :lol:
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

follow wrote:onderschat dit tochtje nie vorig jaar er heel veel gezien dat hun tong bijna in hun voorwiel draaide op het laatste stuk
Wees maar gerust: ben geen jong racekonijn, maar nen ouden diesel die aan eigen tempo behoorlijk wat uurkes kan rijden :wink:
noutje
Mountainbiker

Post by noutje »

Vorig jaar het calmeybos tweemaal maar het vat was af aan het einde van het militair domein :oops:
Als reactie in mijn stats geschreven, volgend jaar de kleine toer en enkele keren bissen op militair domein :bounce:
Zal dus niet nodig zijn met de 47km =D>
Er hangen al veel lintjes heb ik gezien vandaag :wink:
Voor mij mag het de rest van de week zondag zijn ben toch in conge :lol:
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

dat het maar rap zondag is want de militaire basis in koksijde is het schoonste stuk van onze streek want we mogen daar niet veel in :-)
Post Reply