Merida Matts TFS 500

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Locked
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Reflex wrote:
kennytuning wrote:Image
De beklimming op je fiets was zo zwaar dat ge er maar naast gekakt hebt? :lol:
:lol:
Jos met zijn bike
Mountainbiker

Post by Jos met zijn bike »

Ik denk dat het nu wel goed is geweest. Al houd ik van dergelijke soaps, die jongen doet met zijn fiets wat hij wil. Als hij er geen klikpedalen op zet, dan is dat zowaar zijn keuze. Als hij vindt dat dat ding 'zijn maat' is, dan is dat zomaar. Ook al slaat hij hier alle feedback in de wind... Al hangt hij er nog een gele bel bij, het zal me behoorlijk saucijs wezen...

Ik vind dit geen reden om over te gaan naar een soort van neerkijkend gedoe hier op dit forum. Post zelf iets zinnigs of post niets. Het doet me een beetje denken aan de lagere school.

@Kennytuning= je geeft nu al twee keer aan dat je het gezever beu bent, wel misschien moet je dan niet ingaan op alles wat hier wordt neergeschreven.
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Jos met zijn bike wrote:Ik denk dat het nu wel goed is geweest. Al houd ik van dergelijke soaps, die jongen doet met zijn fiets wat hij wil. Als hij er geen klikpedalen op zet, dan is dat zowaar zijn keuze. Als hij vindt dat dat ding 'zijn maat' is, dan is dat zomaar. Ook al slaat hij hier alle feedback in de wind... Al hangt hij er nog een gele bel bij, het zal me behoorlijk saucijs wezen...

Ik vind dit geen reden om over te gaan naar een soort van neerkijkend gedoe hier op dit forum. Post zelf iets zinnigs of post niets. Het doet me een beetje denken aan de lagere school.

@Kennytuning= je geeft nu al twee keer aan dat je het gezever beu bent, wel misschien moet je dan niet ingaan op alles wat hier wordt neergeschreven.
+1

Iedereen heeft zijn punt wel gemaakt, denk ik.
Commentaar geven om commentaar te geven [-X , zo begint het hier écht wel een élitair clubke te worden.
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Jos met zijn bike wrote:Ik denk dat het nu wel goed is geweest. Al houd ik van dergelijke soaps, die jongen doet met zijn fiets wat hij wil. Als hij er geen klikpedalen op zet, dan is dat zowaar zijn keuze. Als hij vindt dat dat ding 'zijn maat' is, dan is dat zomaar. Ook al slaat hij hier alle feedback in de wind... Al hangt hij er nog een gele bel bij, het zal me behoorlijk saucijs wezen...

als dit facebook was zou ik op de ik vind dit leuk knop duwen
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by kennytuning on Sun 19 Feb 2012 20:06, edited 1 time in total.
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Image

Image
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

toekomstplannen :
- nieuwe witte stuurpen (deze hebk zelf gespoten , tijdelijk )
- topkapje ook wit
- witte gripps
- witte remkabelgaines & derrriekabelgaines
- beetje doen vermageren (slot , spatbord en ander prul)
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Hoe zou deze bike "reageren" op mijn Rock Shox Judy TT ? Of zeggen jullie laat die Sunrace er onder ?
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Ik betwijfel of dat een verbetering gaat zijn, alletwee elastomeren vering.
Niet veel soeps dus.
Je gaat alleen verschil voelen als de ene vork vast zit van sleet of vuil, en de andere niet.

En ook eerst eens meten of de stuurbuislengte van de RS lang genoeg is voor de Merida. Frame is veel groter è.
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Inderdaad , passen doet het normaal wel maar als ik een andere vork wil misschien beter op zoek geen naar een recentere Rock Shox met Pop lock of een Fox
Locked