Merida Matts TFS 500
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Jongens toch, stop toch even om de Kenny zijn materiaal hier af te breken. Als hij maar een goed gevoel heeft heeft op zijn fiets, dat is toch het belangrijkste!
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
Post by TomFeyaerts »
+1 ti's goed geweest ocharms-biker gert wrote:Jongens toch, stop toch even om de Kenny zijn materiaal hier af te breken. Als hij maar een goed gevoel heeft heeft op zijn fiets, dat is toch het belangrijkste!
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
slot is nodig tussen al het krapuul zelfs op mn oprit staat hij niet veilig :$
mijn ma wou dat spatbord er op omdat ik de fiets nog +- 3maand nodig heb voor naar school te gaan daarna verhuizen we en ga ik met de bus en kan het spatbord er dus af
mijn ma wou dat spatbord er op omdat ik de fiets nog +- 3maand nodig heb voor naar school te gaan daarna verhuizen we en ga ik met de bus en kan het spatbord er dus af
- svennus
- Mountainbiker
Dus u mede MTBers zijn krapuul... Goe bezig!!!kennytuning wrote:slot is nodig tussen al het krapuul zelfs op mn oprit staat hij niet veilig :$
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Nee , de marginaaltjes uit de buurt die niet zelf voor hun spullen gaan werken maar het zonder toestemming van de eigenaar gewoon meenemen 
- kennytuning
- Mountainbiker
- kennytuning
- Mountainbiker