Schitterend parcours, goed uitgepijld, goede bevoorrading en lekker warm douchke achteraf. Nu de conditie nog terugvinden.... maar dat lukt wel
Za 18/02/2012 Overpelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Na 2,5 week aan de antibiotica te zitten voor het eerst terug op de fiets. Heb enkele weken geleden hier ook gereden en herkende enkele stukken, en da's positief want het is echt een speeltuin voor de MTBers!
Schitterend parcours, goed uitgepijld, goede bevoorrading en lekker warm douchke achteraf. Nu de conditie nog terugvinden.... maar dat lukt wel
- xxbeemerxx
- Mountainbiker
Post by xxbeemerxx »
Heel knappe toertocht 
Ben ook voor de 52 km gegaan al kwam ik wel maar op 50 km
Bevoorrading en bepijling was ook dik inorde.
Zoon tocht zou ik wel elke week willen rijden
Ben ook voor de 52 km gegaan al kwam ik wel maar op 50 km
Bevoorrading en bepijling was ook dik inorde.
Zoon tocht zou ik wel elke week willen rijden
- Familiebiker
- Mountainbiker
Post by Familiebiker »
MTB Team De Jachthoorn uit Lichtaart was ook met een delegatie aanwezig.
Weinig of niets aan te merken aan deze tocht.
Bepijling was goed, bevoorrading was goed met lekker warm soepke. warme douches.
Toer was perfect berijdbaar.
Bij deze nodigen wij we alvast iedereen uit op onze VTT te Lichtaart op Zo 19/02/2012. Bekijk onze flyer op onze webstek:
http://www.mtbtdejachthoorn.be/
Weinig of niets aan te merken aan deze tocht.
Bepijling was goed, bevoorrading was goed met lekker warm soepke. warme douches.
Toer was perfect berijdbaar.
Bij deze nodigen wij we alvast iedereen uit op onze VTT te Lichtaart op Zo 19/02/2012. Bekijk onze flyer op onze webstek:
http://www.mtbtdejachthoorn.be/
- patje !!!!
- Mountainbiker
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Het was weel helemaal toppie, had er ook maar 50,5 km.
Vond het meer dan genoeg, hier en daar bolde het toch zwaarder als ik hier gewend ben.

Vond het meer dan genoeg, hier en daar bolde het toch zwaarder als ik hier gewend ben.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Deze winter nog niet in overpelt geweest omdat ik de tt's zowat uit mijn hoofd kende. Vandaag toch de 52 komen afhaspelen en geen minuut spijt van gehad
zo zie je maar, als een organisatie echt wil kunnen ze er wel iets mooi van maken! Dus zeer mooi parcour, zeer goede afpijling, zeker eerste deel met dubbele pijlen, een "buffet"bevoorrading, warme douches en mooie bediening
op den aprés