Zo 19/02/2012 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jackie74
Mountainbiker

Post by Jackie74 »

Wij zijn er klaar voor. Vandaag nog een nieuwe lange broek gaan halen voor mijzelf en een fietsjasje voor mijn neefje van 14, die ik samen met mijn nichtje van 9,5 ook de mountainbike-microbe heb gegeven, zodat we zeker geen kou leiden. Gaan maar voor de 26km daar mijn neefje nog in de namiddag naar de carnavalstoet gaat. Het lijkt me ideaal bike-weer maar zoals hierboven al beschreven is de maaslandse grond met dit weer niet te onderschatten :-D .
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Goede morgen bikers, hier in Opoeteren is het op dit moment rustig droog weer, wij wensen jullie een fijne toertocht.

Leon.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Hier in Opitter is het ook lekker en droog weertje. Er is een klein windje maar dat zal zeker de pret niet bederven!
Ik wens alle bikers een super tocht. Als het een beetje mee valt ga ik weer wat kiekjes schieten op de glimburgertracks in opitter. ( en tegelijkertijd de jager in bedwang houden :lol: ) Maar daarvoor moet de rug eerst wat mee willen.

Have fun!
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

EDIT: mijn rugspieren snakken toch naar die herstelrust. Het is dus zetel geworden in plaats van in de botten op de paadjes. Mijn hart bloedt!
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

net terug van de 42. 32-18 geen probleem voor de SS.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

't Was er precies rustig. Regelmatig de route gekruist in Rotem en Bergerven, maar niet veel volk tegen gekomen.
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

idd, wij zijn ook weinig volk tegengekomen op de 50k
't lag er best zwaar bij, veel modder

natuurlijk de vos van de bossen nog tegengekomen :lol: die was natuurlijk van de partij
Jackie74
Mountainbiker

Post by Jackie74 »

De 26km gedaan met mjn neefje, na 2 maanden inactiviteit, en het viel al bij al zeer goed mee. Goede bevoorrading die degelijk en snel was. Het weer viel al bij al nog mee met 4°C op de thermometer en af en toe wat nattigheid en wat kleine hagel :-? . De bepijling was zo goed als perfect. Alleen iets verder als de Volmolen getwijfeld maar toen zagen we een bordje op de grond liggen (elastiek waarschijnlijk gesprongen :-D ). Alleen hebben we vandaag met ons tweeën geleerd dat onze condities de komende maanden beter moet worden want sommige heuveltjes waren toch de moeite. Ook eerst keer fiets GPS getest. Was niet perfect want ik mis wat stukken op de kaart :lol: . Maar aldoende leert men zeker. Tot volgend jaar.
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Slechts 3 Dabbers deze morgen voor een prachtige rit in Opoeteren.
Het videoverslag kan je bekijken via

Nog meer info vind je op www.dabbers.be
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Fijn te zien dat mijn glimburgerboske in de smaak "viel" :P
Post Reply