Merida Matts TFS 500
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- cherryman
- Mountainbiker
Sorry kon het nie laten; dees zijde gij toch toevallig niet?kennytuning wrote:Daarvoor moet je niet voor fietsenmaker gestudeerd hebben hé , die mannen hebben niet gestudeerd denk ik soms. Ik volg automechanica en kan soms meer dan mijn fietsenmaker(ja , tijd voor een andere dus
)

Een beetje respect voor de fietsenmaker is toch ook wel op zijn plaats, maar als ik zie hoe jij omgaat met het advies van de meesten hier verschiet ik daar niet echt van
- kennytuning
- Mountainbiker
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
Echt waar Kenny, ge kunt koppig zijn en koppig zijn, mor gij bent echt ne koppige ezel. Luister nu eens gewoon naar iedereen hier, allemaal zeggen ze da deze fiets te groot is, mss zit hier echt wel wat waarheid in.
ikzelf heb een binnenbeen lengte van 79cm en rij op een M wat neerkomt op een 18", uitgemeten door een proficioneel centrum. Maar volgens u kennen die er niets van zeker
ikzelf heb een binnenbeen lengte van 79cm en rij op een M wat neerkomt op een 18", uitgemeten door een proficioneel centrum. Maar volgens u kennen die er niets van zeker
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Ik heb géén last en problemen ...
Als jullie niet kunnen stoppen met "neuten" mag er van mij gerust een slot op dit topic , ik begin het een beetje beu te worden
Als jullie niet kunnen stoppen met "neuten" mag er van mij gerust een slot op dit topic , ik begin het een beetje beu te worden
- kennytuning
- Mountainbiker