bedankt om maa te steunen teammate!!Dirty Daddy wrote:Das waar....ik kan da getuigen!!!Stalen Worm wrote:mensen die al 6 (of langer)jaar mtb'en kennen er niks van vind onze vriend blijkbaar..
enfin Kenny, veel plezier met je bike, ik had de raad die her en der gegeven werd aanvaard, ma kom, wie ben ik, ik rijd nog maar 6 jaar met de MTB, ik ken er niks van...!!
Merida Matts TFS 500
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
- kennytuning
- Mountainbiker
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Tof da eerlijkheid nimeer geaprecieerd wordt.....Stalen Worm wrote:bedankt om maa te steunen teammate!!Dirty Daddy wrote:Das waar....ik kan da getuigen!!!Stalen Worm wrote:mensen die al 6 (of langer)jaar mtb'en kennen er niks van vind onze vriend blijkbaar..
enfin Kenny, veel plezier met je bike, ik had de raad die her en der gegeven werd aanvaard, ma kom, wie ben ik, ik rijd nog maar 6 jaar met de MTB, ik ken er niks van...!!
Yannick, zeide ga da???LOL
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
jewel jom, jewel!!Dirty Daddy wrote:Tof da eerlijkheid nimeer geaprecieerd wordt.....Stalen Worm wrote:bedankt om maa te steunen teammate!!Dirty Daddy wrote: Das waar....ik kan da getuigen!!!
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Vandaag korte stuurpen geplaatst en ritje van 30km gedaan
Nergens last van ...
Nergens last van ...
- kennytuning
- Mountainbiker
Post by kennytuning »
Daarvoor moet je niet voor fietsenmaker gestudeerd hebben hé , die mannen hebben niet gestudeerd denk ik soms. Ik volg automechanica en kan soms meer dan mijn fietsenmaker
(ja , tijd voor een andere dus
)
- kennytuning
- Mountainbiker