Ief
Za 18/02/2012 Overpelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
dan zul je toch mogen "doseren" hoor want als je "doorrijdt",dan is het parcours "energie verslindend" hoor!!Ief wrote:ik ga het over een ander boeg gooien. inplaats van op en af te rijden met de fiets. ga ik tweemaal de 54 km rijden.zal rond de klok van 11 starten. dan kan ik om13u40 bij mijn collega's aanpikken voor het twede rondje.
Ief
- patje !!!!
- Mountainbiker
- forrest
- Mountainbiker
alles was weer dik in orde, organisatie, bevoorrading, parcour,... het eerste stuk vond ik toch vrij zwaar, ik heb de 52 km gedaan en voor de bevoorrading zaten vrij zware stukken bij. het 2de stuk was vele harder, dus bolde beter. ik dacht dat ik niet goed zat ( vallingske ), met mijn gemiddelde van 21,3km/u, maar ik denk dat dit toch vrij hoog is op dit parcour. en diegene ( den IEF )die het 2X gaat rijden, zal op het laatste niet veel meer kunnen puffen, denk ik. ik had toch 96 km op de teller ( op en af gereden ). en ik voel het toch ook in mijn benen, ik had dan nog wind op naar huis, pffff.
Last edited by forrest on Sat 18 Feb 2012 15:32, edited 1 time in total.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
gewoonweg geweeeeeldig dit is hoe een mtb rit hoort te zijn,ik deed de 52,en kende het reeds,maar er zijn toch nog wat verbeteringen in gestopt,dit komt de rit echt wel ten goede.

Last edited by frits motaar on Sat 18 Feb 2012 15:35, edited 1 time in total.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
in dat gemiddelde,zitten daar ook de "op en af km's" in zeker,dan kom je al snel aan zo'n getal hoor,want op de baan gaat het vooruit hé.forrest wrote:alles was weer dik in orde, organisatie, bevoorrading, parcour,... het eerste stuk vond ik toch vrij zwaar, ik heb de 52 km gedaan en voor de bevoorrading zaten vrij zware stukken bij. het 2de stuk was vele harder, dus bolde beter. ik dacht dat ik niet goed zat ( vallingske ), met mijn gemiddelde van 21,3km/u, maar ik denk dat dit toch vrij hoog is op dit parcour. en diegene ( den IEF )die het 2X gaat rijden, zal op het laatste niet veel meer kunnen puffen, denk ik. ik had toch 96 km op de teller ( op en af gereden ). en ik voel het toch ook in mijn benen, ik had dan nog wind op naar huis, pffff.
- forrest
- Mountainbiker
frits motaar wrote:in dat gemiddelde,zitten daar ook de "op en af km's" in zeker,dan kom je al snel aan zo'n getal hoor,want op de baan gaat het vooruit hé.forrest wrote:alles was weer dik in orde, organisatie, bevoorrading, parcour,... het eerste stuk vond ik toch vrij zwaar, ik heb de 52 km gedaan en voor de bevoorrading zaten vrij zware stukken bij. het 2de stuk was vele harder, dus bolde beter. ik dacht dat ik niet goed zat ( vallingske ), met mijn gemiddelde van 21,3km/u, maar ik denk dat dit toch vrij hoog is op dit parcour. en diegene ( den IEF )die het 2X gaat rijden, zal op het laatste niet veel meer kunnen puffen, denk ik. ik had toch 96 km op de teller ( op en af gereden ). en ik voel het toch ook in mijn benen, ik had dan nog wind op naar huis, pffff.
neen, dat is alleen van den TT, met heen en terug had ik 24
forrest wrote:frits motaar wrote:in dat gemiddelde,zitten daar ook de "op en af km's" in zeker,dan kom je al snel aan zo'n getal hoor,want op de baan gaat het vooruit hé.forrest wrote:alles was weer dik in orde, organisatie, bevoorrading, parcour,... het eerste stuk vond ik toch vrij zwaar, ik heb de 52 km gedaan en voor de bevoorrading zaten vrij zware stukken bij. het 2de stuk was vele harder, dus bolde beter. ik dacht dat ik niet goed zat ( vallingske ), met mijn gemiddelde van 21,3km/u, maar ik denk dat dit toch vrij hoog is op dit parcour. en diegene ( den IEF )die het 2X gaat rijden, zal op het laatste niet veel meer kunnen puffen, denk ik. ik had toch 96 km op de teller ( op en af gereden ). en ik voel het toch ook in mijn benen, ik had dan nog wind op naar huis, pffff.
neen, dat is alleen van den TT, met heen en terug had ik 24
-
Crowns
- Mountainbiker
ik heb ook de 52 gereden, na een maandje niet meer echt op de fiets gezeten te hebben kon deze wel tellen. Ken de bossen vrij goed, woon er zowat, maar vond het zeker de moeite. de laatste paar km's had ik het toch serieus zwaar.
Ik vond het wel fijn dat we eens in de andere richting reden, leek me zwaarder zo op deze manier.
Top tourtocht en organisat!e
Komen de foto's ergens op een site of de clubsite?
Ik vond het wel fijn dat we eens in de andere richting reden, leek me zwaarder zo op deze manier.
Top tourtocht en organisat!e
Komen de foto's ergens op een site of de clubsite?