Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gunther 142142
Mountainbiker

Post by gunther 142142 »

Ik dacht even naar informatie te zoeken i.v.m. de tocht morgen ,
maar ik kan beter gewoon morgen naar lichtaart rijden en mijn PC afzetten , ik heb nooit zoiets belachelijk gelezen , volgens mij zijn er verschillende die onder begeleiding de kidstoer moeten doen, sorry kleuterklas niveau
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

gunther 142142 wrote:Ik dacht even naar informatie te zoeken i.v.m. de tocht morgen ,
maar ik kan beter gewoon morgen naar lichtaart rijden en mijn PC afzetten , ik heb nooit zoiets belachelijk gelezen , volgens mij zijn er verschillende die onder begeleiding de kidstoer moeten doen, sorry kleuterklas niveau
tja het is uit de hand gelopen inderdaad maar ik laat mij echt niet beledigen door dat type mensen. Hopelijk worden er lessen uitgetrokken.
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Trekboy wrote:Tennisboy, Fuck me please!!!

You litle greeeeeezeeeeeeee !!!!!
Probeer het een beetje beschaafd te houden,dit taalgebruik slaat nergens op.
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

als ik morgen rond 8u30 iemand slaag zien krijgen dan weet ik al waarover het gaat .... :)

komaan mannen .... gewoon gezellig toertochtje rijden ... tot morgen
2chevauxke
Mountainbiker

Post by 2chevauxke »

dentennisser wrote:
2chevauxke wrote:Ik zal er ene opdoen om"t goed te maken. Ik zal een pintje betalen aan de inschrijving. Als je dan klaar bent met den tt moet je enkel je naam zeggen aan de bar en je krijgt je pintje. (GW)
haha grappig... :-) deal...

Om mijn gegevens te vinden, moet je niet slim zijn. En dus kom je je pintje maar persoonlijk opeisen.
Ik heb bij deze al mijn "dwaze" reacties aangepast op vraag van andere forumlezers in de hoop toch niet aan de begeleide kidstour mee te moeten doen en de grote tour te mogen rijden. Misschien kunnen mijn scheldcollega's dit ook doen.
My apoligies.
willem6
Mountainbiker

Post by willem6 »

Normaal gezien rij ik morgen ook mee,zou mijn eerste rit worden.

Hebben jullie extra kleren bij?of hebben jullie allemaal een spatbord achteraan,er zal wel wat modder zijn denk ik?
thanks
LTee
Mountainbiker

Post by LTee »

willem6 wrote:Normaal gezien rij ik morgen ook mee,zou mijn eerste rit worden.

Hebben jullie extra kleren bij?of hebben jullie allemaal een spatbord achteraan,er zal wel wat modder zijn denk ik?
thanks
Extra kleren zijn enkel nodig als je met de wagen naar daar komt, en een spatbord achteraan is altijd welkom, zeker met dit kl*teweer, het zal er alvast voor zorgen dat je rug en achterste droog blijft.
Veel succes met je eerste. =D>
willem6
Mountainbiker

Post by willem6 »

LTee wrote:

thanks
Extra kleren zijn enkel nodig als je met de wagen naar daar komt, en een spatbord achteraan is altijd welkom, zeker met dit kl*teweer, het zal er alvast voor zorgen dat je rug en achterste droog blijft.
ja ik kom met de auto tot daar,anders ben ik al moe vooraleer ik daar ben :)

Spatbord moet ik mij nog aanschaffen,maar dat is niet echt mooi he :)
Ik weet nog niet welk spatbord ik zou kopen.
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

willem6 wrote:
LTee wrote:

thanks
ja ik kom met de auto tot daar,anders ben ik al moe vooraleer ik daar ben :)

Spatbord moet ik mij nog aanschaffen,maar dat is niet echt mooi he :)
Ik weet nog niet welk spatbord ik zou kopen.
dan word het kiezen tussen mooi of nat hé
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

iemand al een idee hoe de tocht erbij ligt ?

ben gisteren in de bossen gaan rijden en hier viel het nog wel mee wat modder betreft ...
Post Reply