Ik dacht even naar informatie te zoeken i.v.m. de tocht morgen ,
maar ik kan beter gewoon morgen naar lichtaart rijden en mijn PC afzetten , ik heb nooit zoiets belachelijk gelezen , volgens mij zijn er verschillende die onder begeleiding de kidstoer moeten doen, sorry kleuterklas niveau
Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
gunther 142142
- Mountainbiker
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
tja het is uit de hand gelopen inderdaad maar ik laat mij echt niet beledigen door dat type mensen. Hopelijk worden er lessen uitgetrokken.gunther 142142 wrote:Ik dacht even naar informatie te zoeken i.v.m. de tocht morgen ,
maar ik kan beter gewoon morgen naar lichtaart rijden en mijn PC afzetten , ik heb nooit zoiets belachelijk gelezen , volgens mij zijn er verschillende die onder begeleiding de kidstoer moeten doen, sorry kleuterklas niveau
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
Probeer het een beetje beschaafd te houden,dit taalgebruik slaat nergens op.Trekboy wrote:Tennisboy, Fuck me please!!!
You litle greeeeeezeeeeeeee !!!!!
-
2chevauxke
- Mountainbiker
Post by 2chevauxke »
dentennisser wrote:haha grappig...2chevauxke wrote:Ik zal er ene opdoen om"t goed te maken. Ik zal een pintje betalen aan de inschrijving. Als je dan klaar bent met den tt moet je enkel je naam zeggen aan de bar en je krijgt je pintje. (GW)deal...
Om mijn gegevens te vinden, moet je niet slim zijn. En dus kom je je pintje maar persoonlijk opeisen.
Ik heb bij deze al mijn "dwaze" reacties aangepast op vraag van andere forumlezers in de hoop toch niet aan de begeleide kidstour mee te moeten doen en de grote tour te mogen rijden. Misschien kunnen mijn scheldcollega's dit ook doen.
My apoligies.
Extra kleren zijn enkel nodig als je met de wagen naar daar komt, en een spatbord achteraan is altijd welkom, zeker met dit kl*teweer, het zal er alvast voor zorgen dat je rug en achterste droog blijft.willem6 wrote:Normaal gezien rij ik morgen ook mee,zou mijn eerste rit worden.
Hebben jullie extra kleren bij?of hebben jullie allemaal een spatbord achteraan,er zal wel wat modder zijn denk ik?
thanks
Veel succes met je eerste.
ja ik kom met de auto tot daar,anders ben ik al moe vooraleer ik daar ben :)LTee wrote:Extra kleren zijn enkel nodig als je met de wagen naar daar komt, en een spatbord achteraan is altijd welkom, zeker met dit kl*teweer, het zal er alvast voor zorgen dat je rug en achterste droog blijft.willem6 wrote:Normaal gezien rij ik morgen ook mee,zou mijn eerste rit worden.
Hebben jullie extra kleren bij?of hebben jullie allemaal een spatbord achteraan,er zal wel wat modder zijn denk ik?
thanks
Spatbord moet ik mij nog aanschaffen,maar dat is niet echt mooi he :)
Ik weet nog niet welk spatbord ik zou kopen.
- Hanzzer
- Mountainbiker
dan word het kiezen tussen mooi of nat héwillem6 wrote:ja ik kom met de auto tot daar,anders ben ik al moe vooraleer ik daar ben :)LTee wrote:Extra kleren zijn enkel nodig als je met de wagen naar daar komt, en een spatbord achteraan is altijd welkom, zeker met dit kl*teweer, het zal er alvast voor zorgen dat je rug en achterste droog blijft.willem6 wrote:Normaal gezien rij ik morgen ook mee,zou mijn eerste rit worden.
thanks
Spatbord moet ik mij nog aanschaffen,maar dat is niet echt mooi he :)
Ik weet nog niet welk spatbord ik zou kopen.