Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
een beetje respect voor mtb team de Jachthoorn, misschien dat al de overbodige reacties die niets met de tocht te maken hebben verwijderd kunnen worden. 
- Familiebiker
- Mountainbiker
Post by Familiebiker »
Helaas gaat dit niet of ik moest het topic sluiten.
Dit heeft niets met de VTT te maken maar een scheldpartij van 1st class.
Wij, organisatie verontschuldigen zich voor dit gedrag, en nodigen iedereen uit om de komen MOUNTAINBIKEN.......
Dit heeft niets met de VTT te maken maar een scheldpartij van 1st class.
Wij, organisatie verontschuldigen zich voor dit gedrag, en nodigen iedereen uit om de komen MOUNTAINBIKEN.......
Spijtig van heel dat voorval weeral over het Bloso gehalte.
Ik ben zelf ook van de streek ik ken nl. heel bloso en omliggende paadjes bekan uit men broekzak, en ja bloso is het mooiste dat hierachter te vinden is. maar Het is voorazl door motorcrossers die op het mountainbike parcour zitten en jeepkes dat de mannen van't Groen Njet zeggen teggen andere stukken voor toertochten.
In ieder geval ik zal ook aanwezig zijn en me nog goed amuseren voor ik 1400 km naar het zuiden rijd voor op stage te gaan.
Ik ben zelf ook van de streek ik ken nl. heel bloso en omliggende paadjes bekan uit men broekzak, en ja bloso is het mooiste dat hierachter te vinden is. maar Het is voorazl door motorcrossers die op het mountainbike parcour zitten en jeepkes dat de mannen van't Groen Njet zeggen teggen andere stukken voor toertochten.
In ieder geval ik zal ook aanwezig zijn en me nog goed amuseren voor ik 1400 km naar het zuiden rijd voor op stage te gaan.
-
2chevauxke
- Mountainbiker
Post by 2chevauxke »
message deleted
Last edited by 2chevauxke on Sat 18 Feb 2012 14:41, edited 1 time in total.
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
2 pk'tje,Trekboy & den tenniser....ik hoop dat jullie "fier" zijn op de "prestatie" dat jullie hier hebben neergezet...tof van jullie om collega mtb'ers(mtb team De Jachthoorn) hun topic te verkl*ten...Sterk werk heren... 
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
haha grappig...2chevauxke wrote:Ik zal er ene opdoen om"t goed te maken. Ik zal een pintje betalen aan de inschrijving. Als je dan klaar bent met den tt moet je enkel je naam zeggen aan de bar en je krijgt je pintje. (GW)
Wel je volledige naam en de talen die je spreekt vermelden. Volgens bronnen zijn er dat 5.[/quote] De Sherlock Holmes in u heeft da goed gedaan Frank...S...
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
allé nog één keer...het is "LOSER". Nooit naar school geweest manneke??Trekboy wrote:LOOSER, IK STA KLAAR OM 09.00 H,
Met een S'Works 2012 !!! En u ?
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
Akkoord maar als er op een simpele vraag een beledigend antwoord komt dat totaal op niets slaat is het niet meer dan logisch dat je daar op reageert. Als dit nadien escaleert (oei dat woord gaan ze weer niet begrijpen) in een scheldtirade is een spijtig doch logisch vervolg.Dirty Daddy wrote:2 pk'tje,Trekboy & den tenniser....ik hoop dat jullie "fier" zijn op de "prestatie" dat jullie hier hebben neergezet...tof van jullie om collega mtb'ers(mtb team De Jachthoorn) hun topic te verkl*ten...Sterk werk heren...
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
dentennisser wrote:Akkoord maar als er op een simpele vraag een beledigend antwoord komt dat totaal op niets slaat is het niet meer dan logisch dat je daar op reageert. Als dit nadien escaleert (oei dat woord gaan ze weer niet begrijpen) in een scheldtirade is een spijtig doch logisch vervolg.Dirty Daddy wrote:2 pk'tje,Trekboy & den tenniser....ik hoop dat jullie "fier" zijn op de "prestatie" dat jullie hier hebben neergezet...tof van jullie om collega mtb'ers(mtb team De Jachthoorn) hun topic te verkl*ten...Sterk werk heren...
komaan en gaan..... I rest my case....
MTB De Jachthoorn....Tot morgen...Sportieve groet Mtb Team De Slijkfretters Westerlo